Mesestä tullut virus - miten sen saa pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kone kaatuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kone kaatuu

Vieras
Miten mesestä tulleen viruksen saa poistettua koneelta kun f-secure siihen ei pysty. Pitääkö asentaa joku ohjelma ja mistä sen saa. Koko kone aivan tiltissä.Virus on kai tehnyt sitten jonkun ohjelmiston koneelle joka näitä viruksia levittää koko aika. Auttakee!!

f-secure on uusi ja päivitykset koko ajan olleet käytössä nyt ei enää anna laittaa päivityksiä päälle, ei avaa kaikkia sivustoja, oikeastaan mitään. Kun laittaa f-securen etsimään viruksia löytää kyllä niitä ja nimeää uudelleen mutta kaiken kaikkiaan kone tilttaa koko ajan tuon viruksen tulon jälkeen.

Itse poistin just sen viruksen lataamalla SPYWarefighterin, meidänkään muut ohjelmat eivät edes löytäneet koko virusta, tuolla ekaksi mainitulla löytyi ja sain poistettua ;)

Joku mesevirus on sellainen, että yrittää estää pääsyn virustorjunnan sivustolle. Laita mese kiinni ja aja uudelleen virustarkistus läpi. Lisäksi suomi24.fi sivustolla on paljon aiheesta. On aika monen kone saastunut

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Itse poistin just sen viruksen lataamalla SPYWarefighterin, meidänkään muut ohjelmat eivät edes löytäneet koko virusta, tuolla ekaksi mainitulla löytyi ja sain poistettua ;)

Mistä voi ladata? Muuten, minä sain oman meseörkin Nortonilla pois, mitä ihmettelen paljon. Tosin nimesin pikakuvakkeen ensin uusiksi(minulle tuli meseörkistä pikakuvake työpöydälle mikä ei lähtenyt, Norton poisti sen)

Niin mieki luulin et se poistu, mutko avaa koneen uudelleen niin avasti huutaa samaa virusta samassa paikassa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
onks toi SPYWarefighter oikeesti hyvä? Entäs Ad aware, oisko se ok? Paitti et mun google ei taaskaa toimi eikä sen vertaa www.fi et vois latailla noit...
Mulla ei ainakaan Ad aware löytäny tota, senkin siis jo monta kertaa kokeilin, nyt kone toiminu loistavasti, kyllä toi SPYWarefighter skannaskin tuntitolkulla, mutta nyt näyttäs että kaikki on ok, vielä ennen tota skannausta tökki tosi pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:

Niin mieki luulin et se poistu, mutko avaa koneen uudelleen niin avasti huutaa samaa virusta samassa paikassa. :/
NIin mullakin on käyny eilisestä lähtien, että avasti huutaa jo ennenkun netin aukasee, ei tarvii kun kirjautua sisälle, mut ei enää
=)

http://finnish.ircfast.com/index.php?mid=12&sid=45766&fw=y&lang=fi&skip=y

Tuolta saapi ladattua

T:Yks joka on jo ladannut neljä ohjelmaa yhden prkl madon takia |O |O |O |O |O

voi perkele kun te otatte niitäl.
elikkäs kattokaa mitä kansioita on tullut esim programe fileen ylimääräisiä,sitten laitatte netti yhteyden kokonaan kiinni kun ajatte virus juttuja läpi,se mitä virus jutut löytää laitatte siihen etsi palkkiin ja katotte jos sitä kautta löytyis niitä pesäkkeitä.vaikee näin koittaa neuvoo..

miten ne virukset siis poistetaa ?? mun mielest poistin ne mut silti tää tekee tätä samaa juttuu mitä teki ku ne virukset oli viel täs tai sit ne on edellee.. MITEN NE POISTETAA AUTTAKAA NOPEESTI !!!!!!! <3

Yhteistyössä