Mesen kanssa ongelmia, Osaako KUKAAN auttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Valttaa hosts-tiedostoista ja että tarkista palomuuri, estääkö se.. olen tarkistanut ja ei estä. Ei anna mun kirjoautua..monta päivää jo näin.

Toisekseen ei anna mun kirjautua edes web messenegriin vaan sanoo jotaine ttä ei ole luotettava ja päivämääräkin siinä on jotain heinäkuuta..
mä en tajua miksei se toimi.

On asennettu uudestaan.. vaihdoin virustorjunnan ja palomuurinkin.. ei toimi ei :snotty: |O

Ootko asentanu jonkin muun ohjelman just ennen kuin tuo lakkas pelaamasta? Mulla loppu mesen käyttö siihen, että se ei toimi koneella jostain syystä yhtä aikaa kuin yksi ohjelma, jota taas töissä tarviin käyttää. ...eikä kukaan osaa selvittää miksi. Ilmeisesti tallentuu jossain polussa samoihin tiedostoihin, mut kukaan ei tiiä, missä, kun niin ei pitäs olla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Tuli mieleen, että ootko päivittänyt mesen siihen uuteen versioon lähiaikoina?
Se ei ole monella (vai kenelläkään?) toiminut.

lakkas toimimasta jo ennen sitä..

Eli sulla nyt on se uusin versio vai? Poista se, ja lataa se vanhempi. Ja kokeile sitten? Vaikkei se nyt ehkä siitä ole kiinni, mut aina kannattaa yrittää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
mistä sen vanhan saa?

Hmm, nyt kysyit vaikeita. Meillä mies löysi sen jostain, mutta en nyt pysty kysyä vinkkiä, kun tuo näyttää nukkuvan. Oma mese taitaa olla vuodelta 2008, jos oikein ymmärsin ja jos sillä on merkitystä, en ole tämän alan asiantuntija. :D Googlella löysin esim. tollasen lataussivun, josta voisi mahdollisesti saada ko. version: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=7A1AAE73-48CC-4F7A-B445-0487BD5E84EF&displaylang=fi .

Yhteistyössä