P
paha mieli
Vieras
Tarkotus opiskella opeilla, miten käytännössä homma toimii. Heikko matikka ja kielet, mietin mikä on oma ala ja oon hiukka hukas kannattaako tähän lähteä, pärjäänkö.. Kokemuksia merkonomi opinnoista,?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos on lukion päässy läpi, niin ois kyllä kumma jos kauppista EI pääsis.
Joillekin se talousmatikka tuottaa vaikeuksia, mutta lopujen lopuksi se on todella helppoa jos jyvälle pääsee. Ei prosenttilaskuja pahempaa tule.
Matikan vaikeustaso riippuu opettajasta. Kaveri kertoi, miten vaikeaa merkonomimatikka oli ollut heillä. Ihmettelin, kun itselläni ei ollut mitään sellaisia laskuja. Olen suht hyvä matikassa, joten olisin varmasti muistanut, jos niitä olisi ollut. Kaivoinkin sitten kirjat esille ja olihan ne vaikeatkin laskut siellä kirjassa, mutta meidän koulussa ne jätettiin oppisisällöstä kokonaan pois.Jos on lukion päässy läpi, niin ois kyllä kumma jos kauppista EI pääsis.
Joillekin se talousmatikka tuottaa vaikeuksia, mutta lopujen lopuksi se on todella helppoa jos jyvälle pääsee. Ei prosenttilaskuja pahempaa tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Haha sanon minä:kyllä kauppis on vaikee lukioon verrattuna!!