Merkkivaatteista

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Miksi joidenkin pitää ostaa esim. merkkitoppahaalareita kun tavallisetkin olisi ihan hyvät ja halvemmat? Itselläni on myynnissä Beaverin lila-harmaa toppahaalari, yhdellä tytöllä ollut, kokoa 122 cm muttei tunnu kellekään kelpaavan, etsitään vain jotain Reimatecin toppavaatteita. Miksi? Onko se niin hienoa kun on joku merkkitoppahaalari lapsen päällä? Eihän lapsi sitä vielä ite ymmärrä onks se merkkituote vai ei. Pientä rajaa arvon naiset noissa vaatejutuissa.
 
Häirikkö
Itse en ainakaan osta merkin vuoksi, vaan siksi, että lapset saa leikkiä kuivissa tamineissa pihalla. Ne kaikki halpishaalarit kun ei vettä tunnetusti pidä.
Tyttömme lähti viime talven loskakelien aikaan ulos kaverinsa kanssa tekemään lumiukkoa. Tytön kaveri tuli hetken päästä sisälle ja sanoi, ettei viitsi siellä olla kun kaikki vaatteet ihan märkänä. Oli istunut siellä hetken, ja peppu ihan läpimärkä pikkareihin asti.
 
Miten sitä sitten aina kuvitellaan, jotta se Reimatec logo siinä rintapielessä on se, joka vaatteesta tekee yli sadan euron arvoisen?
Kyllä ne on ihan ne ominaisuudet, jotka siitä vaatteesta huipun tekevät.
Pojallea oli kokeilussa serkkunsa vanhoja toppapukuja muutaman kerran ja taisimpa erehtyä itsekin ostamaan joskus taaperoaikana pojalle halpispuvun kylmimmillä pakkasilla :| .
Ne ei pidä vettä, tuulta, kosteutta, paklkasta ja sääolojen vaihteluita LÄHELLEKÄÄN niin hyvin kuin tuo Reimatec.
Mielummin satsaan kunnon pukuun (ja kenkiin ) voiden olla varma siitä, jotta pojalla on pihalla hyvä ja lämmin olla.
Se maksaa itsensä kyllä takaisin ja siitä saat vielä käytettynäkin hyvän hinnan myydesssäsi eteenpäin.
Varsinkin tuo + mallisto oli meillä viime talvena käytössä, vahvistetuin polvikohdin.
Niissä ei ole minkäänvaltakunnan kulumaa ja puku pitää edelleen täydellisesti vettä, vaikka sillä on rymytty ulkona loskalla ja p¤¤askalla.. :D

Ei se ole vaan puhetta, ne kalliimmat on parempia...ne ominaisuudet niissä maksaa.
 
vieras
Arvokkaammat puvut hengittää,ne on mukavia päällä,ei tönkköjä,kuriksia ei tarvita jne.Tuskin kukaan pelkän merkin takia ostaa (luulisin).Monen vuoden kokemuksella ostan mieluummin yhden hyvän kuin monta halpispukua.Kyllähän sen omistakin vaatteista tietää,että kunnon goretex-vaatteet on mukavampia ulkoillessa,säällä kuin säällä.
Muitakin hyviä pukuja on kuin Reimatec, Esim. Lenne ja Remu joista kovasti tykkään.
 
vieras
Meillä on kyllä lapset säilyneet kuivina vaikka ei mitään huippumerkkejä käytetäkään, lieneekö sitten yksi syy pohjoinen sijainti, täällä ei taida olla niin loskaista kuin etelämmässä. Eihän se lumi niin pakkasella märkää ole.

ja meilläpäin muuten päiväkodissa laitetaan kuravaatteet myös kosteussuojahaalareille, ettei tule paha mieli niille joiden on pakko laittaa kurikset

(Rukan kurikset ei muuten ole tönkköjä)

 
Minäkin ostan kaikki ulkovaatteet käyttömukavuuden ja ylipäätänsä toimivuuden perusteella. Meillä ei näitä kesäpäiviä kuitenkaan niin hirmuisesti ole, että ulkoiluvaatteet ovat lapsella kovassa käytössä. Nämä meidän perheessä ulkoiluvaatteeisiin menee tosi paljon rahaa, mutta eipä noita meidän vaatimukset täyttäviä vaatteita saa halvemmallakaan. Mutta aina on ollut käyttäjä kuiva ulkoilun jälkeen eikä ikinä ole ollut kovalakaan pakkasella kylmät varpaat. Lapsella on ulkoleikeissä hyvä olla ja äidillä paljon helpompaa, kun ei tarvitse vaihtaa märkiä vaatteita koko ajan eikä kuravaatteitakaan tarvitse koko ajan olla vetämässä päälle. En muutenkaan osta mitään ulkoiluvaatteita käytettynä, koska omatkaan ei missään nimessä ole enää myyntikelpoisia yhden lapsen käytön jäljiltä. Laatu maksaa, ei voi mitään. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kyllä lapset säilyneet kuivina vaikka ei mitään huippumerkkejä käytetäkään, lieneekö sitten yksi syy pohjoinen sijainti, täällä ei taida olla niin loskaista kuin etelämmässä. Eihän se lumi niin pakkasella märkää ole.

ja meilläpäin muuten päiväkodissa laitetaan kuravaatteet myös kosteussuojahaalareille, ettei tule paha mieli niille joiden on pakko laittaa kurikset

(Rukan kurikset ei muuten ole tönkköjä)
Asumme pk-seudulla joten loskaa ja märkää riittää pitkään.Viime vuonna lumi tuli vasta tammikuussa.Täällä kosteussuoja puvuille on käyttöä.Luulenpa että pelkässä haalarissa lapsen on mukavampi olla kuin kuristen kera,jotka hiostaa.
Vaikka ostan laadukkaita ulkovaatteita,ostan ne yleensä alesta eli hintaakaan ei jää tolkuttomasti.Mielestäni ulkovaatteisiin ja kenkiin kannattaa satsata.
 
Kyllähän loskasäällä kurahousut on ihan perusteltuja ja niitäkin on tosi kivan näköisiä. Ja ne kyllä pitävät varmemmin kuivina kuin mitkään Reimatecit.

Meille ostetaan mielummin villainen välihaalari kuin kallis Reimatec.
 
äiti
En todellakaan osta mitää halpiksia. eivät pidä tuulta kosteutta, menevät heti rikki ym.. Se nyt vaan on valitettavaa että laatu maksaa ja olen siitä lapseni takia valmis maksamaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Miten sitä sitten aina kuvitellaan, jotta se Reimatec logo siinä rintapielessä on se, joka vaatteesta tekee yli sadan euron arvoisen?
Kyllä ne on ihan ne ominaisuudet, jotka siitä vaatteesta huipun tekevät.
Pojallea oli kokeilussa serkkunsa vanhoja toppapukuja muutaman kerran ja taisimpa erehtyä itsekin ostamaan joskus taaperoaikana pojalle halpispuvun kylmimmillä pakkasilla :| .
Ne ei pidä vettä, tuulta, kosteutta, paklkasta ja sääolojen vaihteluita LÄHELLEKÄÄN niin hyvin kuin tuo Reimatec.
Mielummin satsaan kunnon pukuun (ja kenkiin ) voiden olla varma siitä, jotta pojalla on pihalla hyvä ja lämmin olla.
Se maksaa itsensä kyllä takaisin ja siitä saat vielä käytettynäkin hyvän hinnan myydesssäsi eteenpäin.
Varsinkin tuo + mallisto oli meillä viime talvena käytössä, vahvistetuin polvikohdin.
Niissä ei ole minkäänvaltakunnan kulumaa ja puku pitää edelleen täydellisesti vettä, vaikka sillä on rymytty ulkona loskalla ja p¤¤askalla.. :D

Ei se ole vaan puhetta, ne kalliimmat on parempia...ne ominaisuudet niissä maksaa.
Sen verran hyvin sanottu, ettei tähän voi mitään lisätä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Kyllähän loskasäällä kurahousut on ihan perusteltuja ja niitäkin on tosi kivan näköisiä. Ja ne kyllä pitävät varmemmin kuivina kuin mitkään Reimatecit.

Meille ostetaan mielummin villainen välihaalari kuin kallis Reimatec.
Mun poika ryömi pitkin pihaa Reimatecissa viime keväänä eikä kastunut ollenkaan vaikka loskaa ja rapaa oli tolkuttomasti. Kurahousut (ja sadetakki jos haluaa estää hihojakin kastumasta) ei todellakaan suojaa samalla tavalla. Kosteussuojatun haalarin kanssa kurahousutkaan ei ole perustellut vaan täysin turhat

Eikä remun tai Reimatecin haalarit edes ole kovin kalliita
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvokkaammat puvut hengittää,ne on mukavia päällä,ei tönkköjä,kuriksia ei tarvita jne.Tuskin kukaan pelkän merkin takia ostaa (luulisin).Monen vuoden kokemuksella ostan mieluummin yhden hyvän kuin monta halpispukua.Kyllähän sen omistakin vaatteista tietää,että kunnon goretex-vaatteet on mukavampia ulkoillessa,säällä kuin säällä.
Muitakin hyviä pukuja on kuin Reimatec, Esim. Lenne ja Remu joista kovasti tykkään.
Tätä peesailen täysin!
Mä ihmettelen sitten taas sitä miksi joitakin häiritsee se, että jotkut pukevat lapsen merkkivaatteisiin. Meidän pojilla on pääosin pelkkiä merkkivaatteita, ja jostain syystä se saa toiset näkemään punaista. En mäkään näe punaista jos kaverin lapset kulkee h&m vaatteissa, tai vaadi sille perusteluja. Mun pitäs kuitenkin osata perustella ja kertoa syy miksi ostan merkkivaatteita. Eiks jokaisella ole oikeus pukea lapsensa parhaaksi näkemällään tavalla, kunhan vaatteet ovat säänmukaiset ja lapsilla hyvä olla?
 
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, mikä ihme jokin Reimatec-haalari on. Niitähän on joka toisella, ja suurin osa varmaan ostaa sen ominaisuuksien takia ennemmin kuin merkin. Jos ei joku tahdo hankkia Reiman vaatteita, niin mikään pakko ei ole. Mutta luulen, että jos oikeasti tahtoisi lapsen vaatteilla hienostella, kannattaisi kokeilla jotain Guccia ennemmin kuin Reimaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, mikä ihme jokin Reimatec-haalari on. Niitähän on joka toisella, ja suurin osa varmaan ostaa sen ominaisuuksien takia ennemmin kuin merkin. Jos ei joku tahdo hankkia Reiman vaatteita, niin mikään pakko ei ole. Mutta luulen, että jos oikeasti tahtoisi lapsen vaatteilla hienostella, kannattaisi kokeilla jotain Guccia ennemmin kuin Reimaa.
Niin, jos hienostella haluaa niin voisi ostaa vaikka hienon tuttipullon vaaville

http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=72013&rangeid=886

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, mikä ihme jokin Reimatec-haalari on. Niitähän on joka toisella, ja suurin osa varmaan ostaa sen ominaisuuksien takia ennemmin kuin merkin. Jos ei joku tahdo hankkia Reiman vaatteita, niin mikään pakko ei ole. Mutta luulen, että jos oikeasti tahtoisi lapsen vaatteilla hienostella, kannattaisi kokeilla jotain Guccia ennemmin kuin Reimaa.
En ymmärrä miksi tosta Reimasta pitää meuhkata koko ajan.Reimaa on lähes kaikilla.Sitä saa alesta suht halvalla (maksoin vauvamallisesta 59 e).Niin,että mikä siinä ärsyttää niiiiiiin paljon?? Mulle se on vain merkki muiden joukossa,monesti ulkonäkö painaa enemmän millaisen haalarin ostan.Ihan sama mitä merkkiä,pääasia että on kosteussuojattu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Itse en ainakaan osta merkin vuoksi, vaan siksi, että lapset saa leikkiä kuivissa tamineissa pihalla. Ne kaikki halpishaalarit kun ei vettä tunnetusti pidä.
Tyttömme lähti viime talven loskakelien aikaan ulos kaverinsa kanssa tekemään lumiukkoa. Tytön kaveri tuli hetken päästä sisälle ja sanoi, ettei viitsi siellä olla kun kaikki vaatteet ihan märkänä. Oli istunut siellä hetken, ja peppu ihan läpimärkä pikkareihin asti.
Peesi :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, mikä ihme jokin Reimatec-haalari on. Niitähän on joka toisella, ja suurin osa varmaan ostaa sen ominaisuuksien takia ennemmin kuin merkin. Jos ei joku tahdo hankkia Reiman vaatteita, niin mikään pakko ei ole. Mutta luulen, että jos oikeasti tahtoisi lapsen vaatteilla hienostella, kannattaisi kokeilla jotain Guccia ennemmin kuin Reimaa.
Niin, jos hienostella haluaa niin voisi ostaa vaikka hienon tuttipullon vaaville

http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=72013&rangeid=886
Oho, 75$... Ja kamalan näköinen tuttipullo, normaaleiden pullojen kannattaja. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää, mikä ihme jokin Reimatec-haalari on. Niitähän on joka toisella, ja suurin osa varmaan ostaa sen ominaisuuksien takia ennemmin kuin merkin. Jos ei joku tahdo hankkia Reiman vaatteita, niin mikään pakko ei ole. Mutta luulen, että jos oikeasti tahtoisi lapsen vaatteilla hienostella, kannattaisi kokeilla jotain Guccia ennemmin kuin Reimaa.
Niin, jos hienostella haluaa niin voisi ostaa vaikka hienon tuttipullon vaaville

http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=72013&rangeid=886
Tämä paita varmaan sopisi sen pullon kanssa?
http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=91166&rangeid=886

:D
Oho, 75$... Ja kamalan näköinen tuttipullo, normaaleiden pullojen kannattaja. :wave:
 
vieras
Minä kyllä ostan "merkkivaatteét" lapselle vielä sisäkäyttöönkinm en kyllä sen merkin takia vaan sen takia että niistä lähtee tahrat pois ja pysyvät kuosissaan. Saatiin cirafin paita kerran lahjaksi ja yhden pesun jälkeen pituus olikin muuttunut leveydeksi, ei kiitos esim. Lego pysyy siinä mallissa kuin pitääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kyllä ostan "merkkivaatteét" lapselle vielä sisäkäyttöönkinm en kyllä sen merkin takia vaan sen takia että niistä lähtee tahrat pois ja pysyvät kuosissaan. Saatiin cirafin paita kerran lahjaksi ja yhden pesun jälkeen pituus olikin muuttunut leveydeksi, ei kiitos esim. Lego pysyy siinä mallissa kuin pitääkin.
Se riippuu niin hirveästi vaatteestakin. Meillä on osa merkkivaatteista mennyt muutamassa pesussa ihan käytetyn näköisiksi ja osa halpisvaatteista on pysynyt todella hyväkuntoisina jo parin vuoden käytön ajan.
 

Yhteistyössä