Meri-Oulun neuvola

  • Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Viime vuoden huhtikuussa kävin, joten on jo jonkin aikaa vierähtänyt... mutta sama nainenhan sitä pitää eli ei varmaan paljon ole meininki muuttunut :D

Mut asiaan: tykkäsin paljon... Mukava ihminen on tämä neuvolan pitäjä :)
Sain ajan parin viikon päähän soitosta (olisi vasrmaan nopeamminkin saanut, mutta ei paljon hyödytä ennen viikkoa 7 ultrailla :D)... Ekassa ultrassa ei sykettä näkynyt, joten uuden ajan sain jo seuraavalle viikolle ilman erillistä maksua...:) eli tavallaan tuli kaksi käyntiä yhden hinnalla..

Suosittelen :)
 
-vierailija
Joo,eikun mulla ei meinaa kärsivällisyys riittää sinne vkolle 23....Eikös se nainen ole kätilö,ei lääkäri? Vauvan sukupuoli kiinnostaa. Mietin jos kävisin vkolla 16,vaikka eihän se välttämättä näy edes. Ei väliä kumpi tulee mutta se kumkpi tulee kiinnostaa kovasti :D
 
suosittelen
riippuu varmaan tilanteesta saako kuin äkkiä aikaa. On joinakin päivinä Torniossa, asuu siellä ja pitää käsittääkseni neuvolaa myös siellä. Kätilö- terveydenhoitaja-psykiatrinen hoitaja-seksuaaliterapeutti se omistaja.
 
"vieras"
Itse taas en tykännyt, tosin kuulemani mukaan on hommattu jo uusi ultra? Itse kävin siellä reilu vuosi sitten ja ultra oli vanha, nainen taas kovin mukava, mutta jotenkin hätäilevä, ei tullut hyviä viboja. Mieluummin maksan siitä, että erikoislääkäri tekee ultran kuin tuosta.
 
vierailija
Vanha aloitus, mutta kerron kokemukseni kun ite ainakin vastikään Googlettelin tätä asiaa.

Kävin varhaisraskauden ultrassa, joka kustansi 60e. Koko hommassa kesti noin 5-10min kaikkineen.
Itse ultrauksessa ei ollut mitään vikaa - siellä pikkuinen löytyi sekä syke hyvin nopeasti. Tsekattiin että kaikki näyttää muutenkin olevan ok ja kerrottiin missä mikäkin oli.

Koko tilanne oli vain hyvin hätäinen. Hyvä että ees tervehtiä ehti kun olin jo ultrattavana maksamassa. Mielestäni kuitenkin tuohon hintaan olisi kiva päästä kertomaan ees pintaraapaisua raskauden kulusta (tai miksi ollaan siellä?).

Mielestäni nainen myös kommentoi aika ikävään sävyyn raskautta. Kyseenalaistavasti kommentoi meidän kykyä kantaa vastuuta lapsesta.
Yleisfiilis jäi kyllä negatiiviseksi ikävän ilmapiirin takia.
 
vierailija
Kyseessä on kiireinen yksityisyrittäjä, jolle maksetaan erikseen kustakin toimenpiteestä. Jos haluaa rupatella raskaudesta, kannattaa varata aika ihan sitä varten, sekin onnistuu. Todennäköisesti asiakasajat ultraan on laskettu niin tiukoille, että jos yhden pariskunnan kanssa jää juttelemaan, niin se seuraava pari on jo odottamassa siellä oven toisella puolella ja aikataulusta ollaan myöhässä. Jos ja kun tietää, ettei pysty juttelemaan kiireettömästi asiakkaan kanssa, on väärin edes aloittaa sitä jutustelua, ja sitten lopettaa sitä tylysti toteamalla että aika loppui.
Yksityisyrittäjän ei myöskään tarvitse olla sillä tavalla korrekti kuin julkisen puolen työntekijän, vaikka tietenkin se kuuluu hyvään asiakaspalveluun. Mut monet yrittäjät ei enää sen jälkeen, kun bisnes on saatu pyörimään, enää samalla tavalla jaksa olla asiakkaalle mieliksi kuin alkuaikoina. Tääkin ihminen sanoo sen oman mielipiteensä melko herkästi, eikä sitä kannata ottaa niin tosissaan. Hän on sitä mieltä, mut itsehän sitä omat asiana tietää parhaiten.
 
vierailija
Kyseessä on kiireinen yksityisyrittäjä, jolle maksetaan erikseen kustakin toimenpiteestä. Jos haluaa rupatella raskaudesta, kannattaa varata aika ihan sitä varten, sekin onnistuu. Todennäköisesti asiakasajat ultraan on laskettu niin tiukoille, että jos yhden pariskunnan kanssa jää juttelemaan, niin se seuraava pari on jo odottamassa siellä oven toisella puolella ja aikataulusta ollaan myöhässä. Jos ja kun tietää, ettei pysty juttelemaan kiireettömästi asiakkaan kanssa, on väärin edes aloittaa sitä jutustelua, ja sitten lopettaa sitä tylysti toteamalla että aika loppui.
Yksityisyrittäjän ei myöskään tarvitse olla sillä tavalla korrekti kuin julkisen puolen työntekijän, vaikka tietenkin se kuuluu hyvään asiakaspalveluun. Mut monet yrittäjät ei enää sen jälkeen, kun bisnes on saatu pyörimään, enää samalla tavalla jaksa olla asiakkaalle mieliksi kuin alkuaikoina. Tääkin ihminen sanoo sen oman mielipiteensä melko herkästi, eikä sitä kannata ottaa niin tosissaan. Hän on sitä mieltä, mut itsehän sitä omat asiana tietää parhaiten.
Kyllä asiakaspalvelun PITÄÄ olla aina ystävällistä ja korrektia. Kannattaa varmaan sitten miettiä kuinka tiuhaan tahtiin ottaa niitä asiakkaita kerta ei ehdi palvella kaikkia kunnolla. Ps oltiin 15min etuajassa, että ei varmasti tullut kiirettä seuraavan asiakkaan kanssa :)

Asiakaspalvelussa ei tuoda ilmi omia MIELIPITEITÄ, se pitäisi jokaisen tietää. Ja kuten kaikki varmasti tietää, raskaana olevat ovat hyvin herkillä ja kyllä hoitajan se pitäisi ottaa huomioon kerta alalla on.

Kylläpäs sulla meni tunteisiin jostain kumman syystä kommenttini :-D tännehän saa nimenomaan kertoa omat kokemukset, eikö niin?
 
vierailija
Kyllä asiakaspalvelun PITÄÄ olla aina ystävällistä ja korrektia. Kannattaa varmaan sitten miettiä kuinka tiuhaan tahtiin ottaa niitä asiakkaita kerta ei ehdi palvella kaikkia kunnolla. Ps oltiin 15min etuajassa, että ei varmasti tullut kiirettä seuraavan asiakkaan kanssa :)

Asiakaspalvelussa ei tuoda ilmi omia MIELIPITEITÄ, se pitäisi jokaisen tietää. Ja kuten kaikki varmasti tietää, raskaana olevat ovat hyvin herkillä ja kyllä hoitajan se pitäisi ottaa huomioon kerta alalla on.

Kylläpäs sulla meni tunteisiin jostain kumman syystä kommenttini :-D tännehän saa nimenomaan kertoa omat kokemukset, eikö niin?
No ei mennyt tunteisiin. :D Yritin vaan selittää, miksi tää ihminen voi antaa hätäisen vaikutelman. Ne päivät on buukattu täyteen. Edullisen hinnan ansiosta asiakkaita riittää.
Itse olen asiakas, joka arvostaa sitä, että kontakti mihin tahansa terveydenhuollon henkilöön on mahdollisimman lyhyt ja mahdollisimman asiapitoinen. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa puhua asioistani täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Siksi itse koin aikanani tämän saman ultraajan luona, että siinä oli ihan liikaa sitä minun huomioimistani. Mulle riittää aivan hyvin, että saan tiedon että kaikki on ok. Olisin ollut oikein tyytyväinen, jos se olisi ollut viiden minuutin pikasuoritus eikä siinä olisi tarvinnut keskustella että millä fiiliksellä tässä nyt ollaan raskaana. Aikuinen ihminen huolehtii itse omat fiiliksensä, niistä tarvitse toisten huolehtia.
Eli meitä asiakkaita on erilaisia, ja se käytös, minkä toinen kokee tungettelevana voi toiselle olla jopa välinpitämätön kokemus.
 
vierailija
No ei mennyt tunteisiin. :D Yritin vaan selittää, miksi tää ihminen voi antaa hätäisen vaikutelman. Ne päivät on buukattu täyteen. Edullisen hinnan ansiosta asiakkaita riittää.
Itse olen asiakas, joka arvostaa sitä, että kontakti mihin tahansa terveydenhuollon henkilöön on mahdollisimman lyhyt ja mahdollisimman asiapitoinen. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa puhua asioistani täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Siksi itse koin aikanani tämän saman ultraajan luona, että siinä oli ihan liikaa sitä minun huomioimistani. Mulle riittää aivan hyvin, että saan tiedon että kaikki on ok. Olisin ollut oikein tyytyväinen, jos se olisi ollut viiden minuutin pikasuoritus eikä siinä olisi tarvinnut keskustella että millä fiiliksellä tässä nyt ollaan raskaana. Aikuinen ihminen huolehtii itse omat fiiliksensä, niistä tarvitse toisten huolehtia.
Eli meitä asiakkaita on erilaisia, ja se käytös, minkä toinen kokee tungettelevana voi toiselle olla jopa välinpitämätön kokemus.
Tässä nyt kysyttiinkin OMIA kokemuksia ja minä kerroin mitä mieltä MINÄ olin. Kyllä minun mielestäni terveydenhuolto ammattilaisten kuuluu pitää ihmisistä huolta. Kenenkään ei tarvitse pärjätä yksin, siksi on myös muita ihmisiä (jotkut jopa saavat siitä palkkaa) :)

En jaksa alkaa tästä enempään vääntämään, tosiaan sanoin etten minä ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Ei tarvitse mennä puolustuskannalle, jos joku muu on sinun kanssasi eri mieltä.
 

Yhteistyössä