V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
No vaikka helpommalla pääseminen?
Ethän osta kaupasta koskaan tomaattimurskaa purkissa kun tomaatit voi aivan itse kasvattaa, kuoria ja murskata tai sorru käyttämään kaupasta ostettavaa purkkioreganoa kun sitä voi itse kasvattaa ikkunalaudalla, kuivattaa ja laittaa purkkiin tai laittaa ruokaan ihan tuoreeltaan
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
No vaikka helpommalla pääseminen?
Ethän osta kaupasta koskaan tomaattimurskaa purkissa kun tomaatit voi aivan itse kasvattaa, kuoria ja murskata tai sorru käyttämään kaupasta ostettavaa purkkioreganoa kun sitä voi itse kasvattaa ikkunalaudalla, kuivattaa ja laittaa purkkiin tai laittaa ruokaan ihan tuoreeltaan
Tomaatimurskaa käytän, kuivayrttejä en kuin hätätilassa, koska kesällä säilön pakkaseen yrttejä tai sitten kasvatan tossa keittiön ikkunalla. Lähinnöä tarkoitin tuotteita jotka pitävät sisällään lisäaineita, aromivahvennetta, paljon suolaa tai sokeria tms.
Mielipidepalstahan tämä on, ja tämä on minun henk koht mielipiteeni. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hip hei:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
No vaikka helpommalla pääseminen?
Ethän osta kaupasta koskaan tomaattimurskaa purkissa kun tomaatit voi aivan itse kasvattaa, kuoria ja murskata tai sorru käyttämään kaupasta ostettavaa purkkioreganoa kun sitä voi itse kasvattaa ikkunalaudalla, kuivattaa ja laittaa purkkiin tai laittaa ruokaan ihan tuoreeltaan
Tomaatimurskaa käytän, kuivayrttejä en kuin hätätilassa, koska kesällä säilön pakkaseen yrttejä tai sitten kasvatan tossa keittiön ikkunalla. Lähinnöä tarkoitin tuotteita jotka pitävät sisällään lisäaineita, aromivahvennetta, paljon suolaa tai sokeria tms.
Mielipidepalstahan tämä on, ja tämä on minun henk koht mielipiteeni. =)
Ja sinun tuleva lapsesi ei varmaan koskaan syö karkkia =)
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
No vaikka helpommalla pääseminen?
Ethän osta kaupasta koskaan tomaattimurskaa purkissa kun tomaatit voi aivan itse kasvattaa, kuoria ja murskata tai sorru käyttämään kaupasta ostettavaa purkkioreganoa kun sitä voi itse kasvattaa ikkunalaudalla, kuivattaa ja laittaa purkkiin tai laittaa ruokaan ihan tuoreeltaan
Tomaatimurskaa käytän, kuivayrttejä en kuin hätätilassa, koska kesällä säilön pakkaseen yrttejä tai sitten kasvatan tossa keittiön ikkunalla. Lähinnöä tarkoitin tuotteita jotka pitävät sisällään lisäaineita, aromivahvennetta, paljon suolaa tai sokeria tms.
Mielipidepalstahan tämä on, ja tämä on minun henk koht mielipiteeni. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä, mutta on tätä lapsiperheen taloutta tullut pyöritettyä jo reilut viisi vuotta. Mä en vaan ymmärrä valmis- ja jauhopussiruokien käyttöä, kun oikeista raaka-aineistakin voi ruokaa tehdä. =)
No vaikka helpommalla pääseminen?
Ethän osta kaupasta koskaan tomaattimurskaa purkissa kun tomaatit voi aivan itse kasvattaa, kuoria ja murskata tai sorru käyttämään kaupasta ostettavaa purkkioreganoa kun sitä voi itse kasvattaa ikkunalaudalla, kuivattaa ja laittaa purkkiin tai laittaa ruokaan ihan tuoreeltaan
Tomaatimurskaa käytän, kuivayrttejä en kuin hätätilassa, koska kesällä säilön pakkaseen yrttejä tai sitten kasvatan tossa keittiön ikkunalla. Lähinnöä tarkoitin tuotteita jotka pitävät sisällään lisäaineita, aromivahvennetta, paljon suolaa tai sokeria tms.
Mielipidepalstahan tämä on, ja tämä on minun henk koht mielipiteeni. =)
Jos välillä antaa jotain valmista tai puolivalmistetta, niin eivät ne lisäaineet ovin suurina määrinä tule. taikka suola, tai sokeri. Kokonaisuus on se mikä ratkaisee, ei yksittäinen ruoka.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Missä mennään?
Sivumennen sanoen, valmis/pussiruoat maistuvat p.askalta ja ovat epäterveellisiä.
*toteaa neljän lapsen (jos se arvovaltaisemmaksi tekee) äiti*
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä
No hyi! Ootko sä syönyt lapsesi! Ootko vähän sairas!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä
No hyi! Ootko sä syönyt lapsesi! Ootko vähän sairas!
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä
No hyi! Ootko sä syönyt lapsesi! Ootko vähän sairas!
Siinä ei ole lisäaineita.Luomua oli. Nypin rusinat maksalaatikosta.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Oma on vatsassa vielä
No hyi! Ootko sä syönyt lapsesi! Ootko vähän sairas!
Siinä ei ole lisäaineita.Luomua oli. Nypin rusinat maksalaatikosta.
Sori vaan, ehdin ennen sinua! Ja maksalaatikossa KUULUU olla rusinoita!!