Meppigalleria - 4 minuutin haastattelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29904180:
En mie pystynyt... enkä tuota ekaakaan, stoppasin sen kielikysymyksen selityksen kohdalla

Sulta jäi paras pois. Se kysymys kun haastattelija kysyi että mitä laitaa ehdokas sitten edustaisi parlamentissa. :laugh:

Sulta jäi paras pois. Se kysymys kun haastattelija kysyi että mitä laitaa ehdokas sitten edustaisi parlamentissa. :laugh:

Haastattelija: Mihin poliittiseen ryhmään haluaisit kuulua?
MS: "Hmm.. Mitäs niitä nyt oli?"
Haastattelija: Oikea, vasen, keskusta..
MS: "Hmm.. Mä en oo hirveesti perehtyny noihi, että mitkä on ne oikee ja vasen, mutta mielellään.. ehkä.. keskelle?"
Haastattelija: Ja jos olet siellä keskellä niin mihin oikein tähtäät sitten politiikassa?
MS: "Mulla on kaikki vähän auki.. haluun vaan kokemusta.. kokeilla."

Ei vittuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Haastattelija: Mihin poliittiseen ryhmään haluaisit kuulua?
MS: "Hmm.. Mitäs niitä nyt oli?"
Haastattelija: Oikea, vasen, keskusta..
MS: "Hmm.. Mä en oo hirveesti perehtyny noihi, että mitkä on ne oikee ja vasen, mutta mielellään.. ehkä.. keskelle?"
Haastattelija: Ja jos olet siellä keskellä niin mihin oikein tähtäät sitten politiikassa?
MS: "Mulla on kaikki vähän auki.. haluun vaan kokemusta.. kokeilla."

Ei vittuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Ja lähdetään nyt ihan tuosta:

Haastattelija: Miksi pyrit mepiksi?
MS: Miksi pyrin.... Hmmmm......

:headwall:

:D

Kuulosti ihan siltä kun minä ranskan alkeillani olisin yrittänyt vastata kysymykseen jota en edes ymmärtänyt. Kaikki mieleen tulevat ranskan sanat vain peräkkäin...

Miten noilla haastattelijoilla pitää pokka? Kaikki kunnioitus heille. :D

Joo :D Mulle tulee monesti vähän kiusaantunut olo kun katsoo suomalaisten poliitikkojen haastatteluja englanniksi kun se on monesti sellaista rallienglantia, mutta nää menee kyllä jo ihan viihteestä.

Joo :D Mulle tulee monesti vähän kiusaantunut olo kun katsoo suomalaisten poliitikkojen haastatteluja englanniksi kun se on monesti sellaista rallienglantia, mutta nää menee kyllä jo ihan viihteestä.

Joo mutta se vielä menee jos on jotain sanottavaa ja selvää saa, mutta näistä kolmesta esimerkistä kukaan ei taipunut yhteen vieraskieliseen kysymykseen vastaamaan edes yhtä järkevää lausetta. :O Ja pitäis olla ihan peruskoulun käyneitä...?

Uusimmat

Yhteistyössä