Mensan nettitestin mukaan mun äö on 121.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ÄÖ? :D

Se on mainoskikka. Se testi on maksullinen ja tollalailla ne kerää sinne osallistujia (ja näinollen rahaa), ku hämäävät taviksia luulemaan itestään liikoja.

Älä siellä ainakaan sano, että tulitte testauttamaan äö:n. Eivät päästä teitä testeihin :)

No joi, mutta vakavasti puhuen, miksi veisit? Mitä hyötyä ajattelet jäsenyydestä olevan?

[QUOTE="vieras";29057566]ÄÖ? :D

Se on mainoskikka. Se testi on maksullinen ja tollalailla ne kerää sinne osallistujia (ja näinollen rahaa), ku hämäävät taviksia luulemaan itestään liikoja.[/QUOTE]

:laugh:

Jep, näky olevan maksullinen.

[QUOTE="vieras";29057569]Älä siellä ainakaan sano, että tulitte testauttamaan äö:n. Eivät päästä teitä testeihin :)

No joi, mutta vakavasti puhuen, miksi veisit? Mitä hyötyä ajattelet jäsenyydestä olevan?[/QUOTE]

En mitään mutta kiinnostais vaan minkä tuloksen se sais.

Joo, kattelin tos muita keskusteluja aiheesta ja näytti tosiaan olevan turhan paljon huipputuloksia.
Vien silti ton likan joskus muutaman vuoden päästä sinne viralliseen testiin.

Minä sain 137. Olen kyllä ollut aina ihan hyvä matikassa yms, mutta en nyt sentään noin hyvä ;) Ihan hauska testi, mutta uskon, että sattumallakin hieman vaikutusta.

Joo, kattelin tos muita keskusteluja aiheesta ja näytti tosiaan olevan turhan paljon huipputuloksia.
Vien silti ton likan joskus muutaman vuoden päästä sinne viralliseen testiin.

Ällöttää kun ihmiset kutsuu tyttäriään likoiksi. Sano tytär, jooko! Oot varmasti ylpee wt-mamma kun tytär vetää "huipputulokset" jossain nettitestissä. Kelaa mitä siitäkin "likasta" ois tullut vähän inspiroivammassa ympäristössä..

Lauantainahan on suuri testipäivä, joten sinne vaan, jos siltä tuntuu. Ei ole ollenkaan pahitteeksi. Aikatauluja löytyy http://www.mensa.fi/?page_id=11 ja tämä http://lahjakkaatlapset.fi/ on hyvä sivusto kenelle tahansa lahjakkaan lapsen vanhemmalle. Sieltä löytyy eväät lapsen lahjakkuuden tukemiseen. #15, minä olen "wt-yh-maman" kasvatti ja Mensan jäsen. Olen muutamat kerran miettinyt, millainen minusta olisi voinut tulla inspiroivammassa ympäristössä. Eipä sillä, olen ihan tyytyäinen osaani, sillä en "paremmasta" tiedä. Minun nuoruudessani kun ei osattu kouluissa tukea lahjakkaita, vaan heitä pidettiin häirikköinä (eivät jaksaneet istua "tylsällä" tunnilla hiljaa ja paikoillaan, opiskellen itsestänselvyyksiä, vaan kaikkien piti edetä samaan tahtiin). Toivottavasti nykypäivänä ja tulevaisuudessa asiaan saadaan muutos!

Lauantainahan on suuri testipäivä, joten sinne vaan, jos siltä tuntuu. Ei ole ollenkaan pahitteeksi. Aikatauluja löytyy Testikalenteri | Suomen Mensa ry ja tämä Lahjakkaat lapset | Älykkyys kasvaa on hyvä sivusto kenelle tahansa lahjakkaan lapsen vanhemmalle. Sieltä löytyy eväät lapsen lahjakkuuden tukemiseen. #15, minä olen "wt-yh-maman" kasvatti ja Mensan jäsen. Olen muutamat kerran miettinyt, millainen minusta olisi voinut tulla inspiroivammassa ympäristössä. Eipä sillä, olen ihan tyytyäinen osaani, sillä en "paremmasta" tiedä. Minun nuoruudessani kun ei osattu kouluissa tukea lahjakkaita, vaan heitä pidettiin häirikköinä (eivät jaksaneet istua "tylsällä" tunnilla hiljaa ja paikoillaan, opiskellen itsestänselvyyksiä, vaan kaikkien piti edetä samaan tahtiin). Toivottavasti nykypäivänä ja tulevaisuudessa asiaan saadaan muutos!

Kerrohan, miten olet pärjännyt elämässä?

Lauantainahan on suuri testipäivä, joten sinne vaan, jos siltä tuntuu. Ei ole ollenkaan pahitteeksi. Aikatauluja löytyy Testikalenteri | Suomen Mensa ry ja tämä Lahjakkaat lapset | Älykkyys kasvaa on hyvä sivusto kenelle tahansa lahjakkaan lapsen vanhemmalle. Sieltä löytyy eväät lapsen lahjakkuuden tukemiseen. #15, minä olen "wt-yh-maman" kasvatti ja Mensan jäsen. Olen muutamat kerran miettinyt, millainen minusta olisi voinut tulla inspiroivammassa ympäristössä. Eipä sillä, olen ihan tyytyäinen osaani, sillä en "paremmasta" tiedä. Minun nuoruudessani kun ei osattu kouluissa tukea lahjakkaita, vaan heitä pidettiin häirikköinä (eivät jaksaneet istua "tylsällä" tunnilla hiljaa ja paikoillaan, opiskellen itsestänselvyyksiä, vaan kaikkien piti edetä samaan tahtiin). Toivottavasti nykypäivänä ja tulevaisuudessa asiaan saadaan muutos!

Ja kerro paljonko saat tuosta nettitestistä? Entä paljonko sait siitä virallisesta?

Joo, huomasin ton testipäivän ja harmittaa ku ei ny pysty irrottaa 40 tohon.

LIKALLA on ekalta asti ollu koulu yhtä ongelmaa, ei oppiminen vaan kaikki muu... Kukaan ei oo oikein keksiny mistä johtuu. Siksi kiinnostais viedä se tonne testiin koska jos se oikeesti on noin älykäs niin se selittäis paljon.

enempää miettimättä nettitestistä 130 (10min jäi aikaa)
Ja oon menossa siihen oikeaan testiin huomenna - ja maksan siitä. Ei se 38€ oo niin iso raha jos oikeasti itseä kiinnostaa.
Tuskin siitä mitään hyötyä ikinä on mutta ihminen (ainakin minä) on utelias oman osaamisensa suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29057808:
enempää miettimättä nettitestistä 130 (10min jäi aikaa)
Ja oon menossa siihen oikeaan testiin huomenna - ja maksan siitä. Ei se 38€ oo niin iso raha jos oikeasti itseä kiinnostaa.
Tuskin siitä mitään hyötyä ikinä on mutta ihminen (ainakin minä) on utelias oman osaamisensa suhteen.

Tuukko sitte kertomaan mitä sait siitä testistä?

Aikataulullisestikin huominen on hankala mutta pitää vielä harkita jos kysyis äiteeltä haluaisko se sponssata likalle tos testin.

Yhteistyössä