H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh, tehkääs ny kaikki toi testi niin nähdään saako kaikki yli 120:n tuloksia josta vois sitte päätellä että se on vain mainoskikka.
Joo, kattelin tos muita keskusteluja aiheesta ja näytti tosiaan olevan turhan paljon huipputuloksia.
Vien silti ton likan joskus muutaman vuoden päästä sinne viralliseen testiin.
Lauantainahan on suuri testipäivä, joten sinne vaan, jos siltä tuntuu. Ei ole ollenkaan pahitteeksi. Aikatauluja löytyy Testikalenteri | Suomen Mensa ry ja tämä Lahjakkaat lapset | Älykkyys kasvaa on hyvä sivusto kenelle tahansa lahjakkaan lapsen vanhemmalle. Sieltä löytyy eväät lapsen lahjakkuuden tukemiseen. #15, minä olen "wt-yh-maman" kasvatti ja Mensan jäsen. Olen muutamat kerran miettinyt, millainen minusta olisi voinut tulla inspiroivammassa ympäristössä. Eipä sillä, olen ihan tyytyäinen osaani, sillä en "paremmasta" tiedä. Minun nuoruudessani kun ei osattu kouluissa tukea lahjakkaita, vaan heitä pidettiin häirikköinä (eivät jaksaneet istua "tylsällä" tunnilla hiljaa ja paikoillaan, opiskellen itsestänselvyyksiä, vaan kaikkien piti edetä samaan tahtiin). Toivottavasti nykypäivänä ja tulevaisuudessa asiaan saadaan muutos!
Lauantainahan on suuri testipäivä, joten sinne vaan, jos siltä tuntuu. Ei ole ollenkaan pahitteeksi. Aikatauluja löytyy Testikalenteri | Suomen Mensa ry ja tämä Lahjakkaat lapset | Älykkyys kasvaa on hyvä sivusto kenelle tahansa lahjakkaan lapsen vanhemmalle. Sieltä löytyy eväät lapsen lahjakkuuden tukemiseen. #15, minä olen "wt-yh-maman" kasvatti ja Mensan jäsen. Olen muutamat kerran miettinyt, millainen minusta olisi voinut tulla inspiroivammassa ympäristössä. Eipä sillä, olen ihan tyytyäinen osaani, sillä en "paremmasta" tiedä. Minun nuoruudessani kun ei osattu kouluissa tukea lahjakkaita, vaan heitä pidettiin häirikköinä (eivät jaksaneet istua "tylsällä" tunnilla hiljaa ja paikoillaan, opiskellen itsestänselvyyksiä, vaan kaikkien piti edetä samaan tahtiin). Toivottavasti nykypäivänä ja tulevaisuudessa asiaan saadaan muutos!
olen saanut itsekin hyvän jostain tuollaisesta vaikka tein kaikki tahallani väärin
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29057808:enempää miettimättä nettitestistä 130 (10min jäi aikaa)
Ja oon menossa siihen oikeaan testiin huomenna - ja maksan siitä. Ei se 38 oo niin iso raha jos oikeasti itseä kiinnostaa.
Tuskin siitä mitään hyötyä ikinä on mutta ihminen (ainakin minä) on utelias oman osaamisensa suhteen.
Tuukko sitte kertomaan mitä sait siitä testistä?
Aikataulullisestikin huominen on hankala mutta pitää vielä harkita jos kysyis äiteeltä haluaisko se sponssata likalle tos testin.
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;29057834:Yli 16v? Muuten ei tohon testiin pääse...