Menopelit eri ikäisille sisaruksille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Minkälaiset rattaat teillä on eri ikäisille sisaruksille?

Jos esikoinen ois max 2v. ja sitten vauva.

Mitkä kaksosten rattaat ois niin kapeat, että mahtuis 30 vuotta vanhaan kerrostalohissiin?

Kävin katsomas niitä rattaita. Ei oikein innostanut.

Millaset ois Emmaljunga twin serox tai twin serox 2 in 1. Mitä eroa noilla on?

Meillä on rattaina Emmaljunga scooterit ja niistä ollaan ainakin tykätty. Meinaan vaan, että ovatko kaikki emmaljungan rattaat vaunut saman tyyppisiä työntävyydeltää ja kasaus systeemeiltään.

Meillä on i´coo platon 6 air, enkä vaihtaisi pois! Ehdottoman hyvät työntää, monipuoliset (muuntuvat tosi helposti yhden istuttaviksi) ja tilaa molemmille. Saksasta tilattuna www.kidsroom.de tulee halvemmaksi kuin www.lastenturva.fi

Suosittelen!

Noi ois houkuttelevat ja hyvän näköisetkin. Se vaan, kun ei taida mennä hissiin noi peräkkäin istuttavat.
Saako niitä jotenkin helposti kasaan, et jos ottais vauvan syliin ja vanhempi todennäköisesti kävelis.

Nois ois kyllä se etu kun saa yhdelle lapselle näppärästi rattaat. Saako nois työntösuuntaa vaihdettua. Meneekö kantokassi hyvin rattaaseen?

Ei oo vielä edes "pullaa" uunissa mut näitä on niin kiva mietiskellä jo etukäteen. Esikoiselle kun vähän turhan hätiköiden mentiin ja ostettiin yhdistelmät.

Meillä on tällaiset Quinnyt ja olen tykännyt ihan tosi paljon:
http://www.kiddies24.com/shop/index.php?cPath=134_192&osCsid=ec14ea1d0e6a508a41606711d5b6b506

Esikoinen on vähän reilu 2v ja istuu etupenkissä kasvot menosuuntaan ja vauva matkustaa vielä kopassa. Sitten jos lähden liikkeelle vauvan kanssa niin tuon etuistuimen saa irti ja noista tulee rattaat yhdelle. Aivan ihanat kaupungilla, olen tosi iloinen etten ostanut vierekkäin istuttavia. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 21:43 Xerox kirjoitti:
Meillä on tällaiset Quinnyt ja olen tykännyt ihan tosi paljon:
http://www.kiddies24.com/shop/index.php?cPath=134_192&osCsid=ec14ea1d0e6a508a41606711d5b6b506

Esikoinen on vähän reilu 2v ja istuu etupenkissä kasvot menosuuntaan ja vauva matkustaa vielä kopassa. Sitten jos lähden liikkeelle vauvan kanssa niin tuon etuistuimen saa irti ja noista tulee rattaat yhdelle. Aivan ihanat kaupungilla, olen tosi iloinen etten ostanut vierekkäin istuttavia. =)

Hei!
Nuo näyttivät hauskoilta! Miten kärryjen painopiste jakautuu jos edessä istuva painaa kuitenkin aika paljon enemmän? Ja minkä kokoinen edessä istuvan istuin on? Mahtuuko hyvin jalat, etteivät roiku renkaan päällä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 22:06 Suhinalempi kirjoitti:
Hei!
Nuo näyttivät hauskoilta! Miten kärryjen painopiste jakautuu jos edessä istuva painaa kuitenkin aika paljon enemmän? Ja minkä kokoinen edessä istuvan istuin on? Mahtuuko hyvin jalat, etteivät roiku renkaan päällä?
Rattaat ovat tosi vakaat, eli ei haittaa vaikka painava lapsi on edessä, ainoastaan joskus ylämäessä on vähän raskasta työntää. Painorajoitus on 20 kg /istuin joten kyllä sinne isompikin lapsi menee. Tuo etuistuin ei mene makuuasentoon, joten käytännössä isompi lapsi pitääkin aina laittaa sinne. Minusta tuo etuistuin on ihan tilava, meidän poika on vähän reilu 90 cm ja hän ainakin istuu ihan mukavasti siinä.

Terve!

Ihan pikaisesti (kirjoitan enemmän, kun on aikaa taas...)

Hissiin i´coot mahtuvat oikein hyvin (ainakin kaikkiin hisseihin, joihin olemme menneet) Loppujen lopuksi niillä ei ole juurikaan enemmän pituutta kuin esim. vanhoilla emmeljungan edgeillä. Kääntyvät etupyörän ansioista niillä kääntyilee kaupassa paljon näppärämmin kuin yhdistelmillä.

Nuo quinnyt olivat myös harkinnassa, mutta niissä ei mennyt toinen istuin lepo/makuu asentoon, joten ne eivät soveltuneet meille (toinenkin vielä pieni 1,5v.)

Ehtomman tyytyväinen olin myös siihen, että emme hankkineet rinnakkain istuttavia.

Kiitos kaikille ehdotuksista. Nuo i`coon perättäiset rattaat houkuttelis. Täytyypi sitten alkaa mittailemaan hissiä jahka vai kakkonen ilmoittaa tulostaan.
Briot ja Emmaljungat tuntuvat kuvissa niin isoilta.
Meillä on nyt brio kombit esikoisella ja mä en todellakaan saa niitä heittämällä autoon. Painaa niin julmetusti.

Hei!

Meillä on sisaruksilla Gracon peräkkäinistuttavat. Takapenkkiin menee vauvan turvakaukalo (joka kiinnitetään alustaan autossa). Ovat olleet kovassa käytössä ja toimineet moitteettomasti. Helpot kasata auton perään . Olen ollut tyytyväinen, eikä hintakaan ollut paha.

Yhteistyössä