Parhaat menopelit sisaruksille?

Huomasin joutuneeni suuren ongelman eteen pähkäillessäni, mitkä menopelit olis parhaat sisaruksille, joilla ikäero on vain 1v 6kk! Eli kertokaa kokemuksia omaavat, kuinka olette ratkaisseet sisarusten vaunu/ratasasian...? Itse mietin sisaristuimen ja kaksostenrattaiden väliltä, ja täytyy myöntää, että ei tule lasta ei p.....! Kiinnostaisi tietää, onko sisaristuin käytössä hankala ja jääkö tuplarattaat sisaruksilla tarpeettomiksi kuinka nopeaan? Kaikki kokemukset ja mielipiteet aiheesta olisi tervetullutta infoa tätä suurta päätöstä kypsytellessä! :p
 
mirale
meillä toimi sisaristuin ja jos oltiin koko perheen voimalla liikenteessä niin isillä oli sateenvarjorattaat isommalla lapsella ja minä tulin juniorin kanssa vaunuilla. meillä muksuilla ikäeroa 2 vuotta.
 
Meilläkin ikäero 1,6v ja ensin ostin sisaristuimen. Alkuun toimi muutaman kuukauden, mutta sitten vauva ei mahtunut enää vaunuihin istuimen ollessa paikalla joten vaihdettiin kaksostenrattaisiin. Itse en pitänyt sisaristuimesta...
 
Meillä on tuplamatkarattaat (2v ja 9kk), joista takimmaisen selkänojan saa täysin makuuasentoon. Kuopus mahtuu sinne nukkumaan koko pituudeltaan. Meille käytännöllisimmät menopelit oli peräkkäinistuttavat. Vaunuaikaan oli käytössä sisaristuin, mutta sitä käytettiin tosi harvoin. Painorajoitus oli 15kg. Ja seisomalautaakin tuli kokeiltua. Se sopi esikoiselle (nyt 4v). Nyt siis esikoinen kävelee tai pyöräilee ja pienemmät istuu rattaissa. On meillä sitten vielä yhet matkarattaat varalle, jos mieskin on reissussa mukana. Näin saa kaikki lapset (siis 3 kpl) istua rattaissa. :)
 
Eija-Alina
meillä ikäeroa 1v10kk,ensin oli sisaristuin mut mun mielest se ei ollu kovin kätevä.. sit isompi käveli jonku aikaa kun pikkunen oli rattaissa ja sen jälkeen ostettiin avotuplat jotka oli tosi näppärät.. nyt tytöt 4v ja 2v pieni on rattaissa ja isolle ollaan hankkimassa seisomalautaa..
 

Yhteistyössä