mennäkkö vai eikö mennä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
siinä kysymys :D
lapset menee ens viikol mummolle,mies keksi kuningasidean.
vuokrataa moottoriyörä ja lähetään ajelee :)
hyvä idea:
1.pelkään jo autossa sen kyydissä
2.en oo koskaan ajanu tai istnu kyydissä

tuohon mies: "hankitaan sulle hyvä henkivakuutus :laugh: !"

toisaalta himottas ajatus et ajettas auringon laskuun ja ihan kahestaan lähettäs,yleensä aina ollaan kotona kun lapset jossain

mut toisaalta sekin houkuttais et sais olla ihan yksin kotona,kukaan ei pyytäs mitään,voisin vaan löhötä :D
en osaa nyt sanoo juuta enkä jaata :(
 

Yhteistyössä