mennäänkö huomenna viel käymään lekuril

• Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hyvähän se on,että märkä valuu pois. Vaikka kuuri puree, niin ei kai se mätä heti lopu. Kato nyt ainakin, miltä se huomenna näyttää, eihän sun tänään tarvi päätöstä tehdä.

kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvähän se on,että märkä valuu pois. Vaikka kuuri puree, niin ei kai se mätä heti lopu. Kato nyt ainakin, miltä se huomenna näyttää, eihän sun tänään tarvi päätöstä tehdä.
No joo tietenkin,huomenna sen sit vasta katon että mennäänkö lekuriin. Mutta onko tää miten yleistä? Ei meillä koskaan käynyt näin ja lapsia kuitenkin 4 joten korvatulehdukset tuttuja.

vierastus
Miten on mahdollista että korvan tärykalvo puhkee itestään, eikö se olen ennen sitä mahdottoman kipee?
Ei välttämättä ole kipeä ja tksta annetaan ohje, ettei yöllä tarvi lähteä korvatulehduksen takia, vaan pitää antaa vaan särkylääkettä.

toinen äiti
Tietämykseni mukaan sen märkävuodon kuuluukin tulla ulos. Meillä kahdella lapsella on ollut korvatulehduksia ja molemmat aikoinaan tuubitettuja. Toisella vuoti märkää kuukauden ajan tuubituksen jälkeen ja se oli ok. Sen jälkeen parani, eikä ole ollut korvavaivoja.
Odottelisin vaan, mutta jos kovasti hermostuttaa, voisit soittaa lääkärille ja kysyä.

Miten on mahdollista että korvan tärykalvo puhkee itestään, eikö se olen ennen sitä mahdottoman kipee?
Mulla on puhejnnut ihan näin aikuisenakin yön aikana ja voi elämä kun oli kipeä. Siihen kun ei vaan läkärit voi mitään tehdä ja se kipu on kestettävä. Kivasti oli vielä kipulääkkeet loppunut. Lääkäri olis halunnut seuraavana päivänä vielä suurentaa reikää.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
mitä mieltä ootte?
Poika sai eilen antibioottikuurinn ja vieläkin korva vuotaa, siis sellaista keltaista märkää
Otettiinko siitä vuodosta näytettä et mikä kasvaa? Voi meinaan olla myös pseudomonas joka on viruksen aiheuttama johon ei antibiootit tepsi vaan vaatii useita huuhteluita alkuun jopa päivittäin ja kuivattavat tipat.

Yhteistyössä