Onko menkkamainen jomotus aivan alhaalla vatsassa merkkinä, että synnytys olisi lähellä.... Siis todella alhaalla! Kovasti on ollut kivuttomia supistuksia, ja tuota jomotusta....Viikkoja kuitenkin vasta 33 :x
Mulla oli paljon kanssa noilta viikoilta synnytykseen asti jomotusta, terveydenhoitaja sanoi, että ovat "supistuksia" ja ne availevat paikkoja. Minulla tosin ne paikat eivä olleet sillä avautuneet
Minä olen synnyttänyt 2 niin ettei paikkojen avautumisesta tietoakaan kun oon mennyt sairaalaan.
Nyt kolmannen kans on ekan kerran näitä menkkakipuja, alavatsalla ja alaselässä ja toivon että ne sais jotain aikaiseksi tällä kertaa! Viikkoja mulla 34. Supistuksia ja vihlontaa on ollut jokaisen kanssa, joten tää on ihan uutta.
Täällä kans ollut tuollaista menkkamaista jomotusta nyt jonkin aikaan ja supisteluita myös. viikkoja nyt siis 34+3...esikoisen odotusajalta en tällaista muista ollenkaan olleen koska töissäkin pystyi olemaan ihan hyvin loppuun asti, mutta nyt on kyllä paikat välillä todella kipeinä ja kävelykin tuottaa tuskaa liitoskipujen takia... esikko syntyi rv. 39+1 enkä kyllä osannu yhtään aavistaa silloin...ekat oireet oli lapsiveden tihkuminen ja kunnon supistusten alkaminen...