Alkuraskauden menkkamaiset säryt loppuivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan alussa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan alussa..

Vieras
Alavatsaa särki menkkamaisesti pari-kolme päivää ennen olettettujen menkkojen alkamista. Testasin sitten kp 33/34 haalean plussan.

Kuitenkin tästä plussaamisesta kahden päivän päästä menkkamainen jomotus alavatsassa loppui ihan äkisti! Samoin aristavat nännit eivät enää olleet todellakaan niin arat, hyvä jos nimeksikään. Ainoastaan alaselässä on ihan pieniä "tuntemuksia" jos joskus illalla sängyssä oikein alkaa asiaa ajattelemaan.

Vähän huolestuttaa, esikoista odottaessa nimittäin mulla oli samanlaista menkkamaista jomotusta ennen menkkojen poisjääntiä, kuten nytkin, mutta säryt jatkuivat pari viikkoa, ainakin rv 6 saakka! Nyt loppuivat jo 5 päivän jälkeen!

Olen käsittänyt, että se jomotus johtuu siitä kun kohdun kiinnikkeet tms. alkavat antaa periksi kun kohtu herää taas pikkuhiljaa kasvamaan. Nyt mietityttää (typerää ja hysteeristä, ehkä?) että onko mulla joku keskenmeno tai alkava sellainen, tai onko siellä kohdussa sittenkään mitään, kun ne alavatsasäryt loppuivat niin yhtäkkiä! Mitään vuotoja ei kyllä ole ollut ainakaan vielä...

Uskon, että olet yhä raskaana! Menkat vain kävit läpi noin ja siksi kolotukset loppuivat. Testaapa nyt uusiksi. Vuoto on merkki keskenmenosta.
Infoaisitko miten kävi?

Hei, ei kannata verrata raskauksia toisiinsa, ne ovat yleensä kuitenkin erilaisia, alusta lähtien. Toisella kertaa kohtu on jo kerran "venytetty", ei välttämäti tule niin paljon "nippailuja".
Jos kunnon veristä vuotoa ei tule, yleensä ei ole huolta. Raskaustesti vahvistaa asian ja jos voi mennä ultraan. Onnea raskauteen!

Yhteistyössä