menkat

mites tämmönen,Minulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto ja raskauksien n.3kk raskauden jälk.kierto on aina alkanut ja säännöllisenä.Mutta nyt nuorimmainen on vajaa puolivuotias ja yhdet menkat on ollut ja ne oli EKSTRA RUNSAAT.nyt ei ole kuulunut sitten toisia.Valkovuoto on ajoittain aika runsasta kylläkin, mutta ei se oikeen menkoista käy ;)
Onko muilla samanmoista?
 
Killiäinen
Mulla menkat oli imetyksen jälkeen ihan normaalit, paitsi että runsaammat kuin ennen synnytystä. Mutta nyt ne yksi kaks muuttuvat ihan omituisen pitkälle aikavälille. Menkat tulee vasta n.6 vkon välein. Ennen oli lyhyt kierto ja tosi säännöllinen. Ihan outoa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:31 vieras kirjoitti:
mites tämmönen,Minulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto ja raskauksien n.3kk raskauden jälk.kierto on aina alkanut ja säännöllisenä.Mutta nyt nuorimmainen on vajaa puolivuotias ja yhdet menkat on ollut ja ne oli EKSTRA RUNSAAT.nyt ei ole kuulunut sitten toisia.Valkovuoto on ajoittain aika runsasta kylläkin, mutta ei se oikeen menkoista käy ;)
Onko muilla samanmoista?
Vähän joo. nuorimmaisen jälkeen tuli ekat ½ vuotta synnytyksen jälkeen, sit tuli toiset ja kolmannet yhtäkkiä vasta 1½ viikkoa myöhässä. muistelen kuulleeni, että ainakin epäsäännölliset voivat jonkun aikaa olla. näköjään mulla ainakin.
 

Yhteistyössä