Menkat vai kohtutulehdus? (takana lääkkeellinen tyhjennys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootti

Vieras
Mulla tehtiin kaksi viikkoa sitten lääkkellinen tyhjennys tuulimunan vuoksi. Jälkivuoto kesti viikon, ja olin viikon täysin vuotamatta (ei edes rusehtavaa valkovuotoa) mutta tänään on vihlonut alavastasta ja vuotanut kirkasta verta. Voiko tyhjennyksen jälkeen jälkivuodossa olla viikon tauko? Vai alkoiko mulla kuukautiset? Vai onko mulla jäänyt kohtuun jotain ja nyt olis sitten kohtutulehdus?

Kipu ei ole mitenkään tavallisia kuukautiskipuja kovempaa, mulla on kyllä aika kipeät menkat. Pitäisköhän vaan katsella huomiseen, mennä nyt päivystykseen vai odottaa torstaita jolloin menen jälkitarkastusverikokeeseen (hcg-arvon mittaus) jonka tulokset saan perjantaina?

Yön kähmyräistä..

Itselläni lääkkeellinen tyhjennys km:n vuoksi 2.2..rohkenisin sanoa että kannattaa käydä huomenna varuilta ultrassa, ettei vain ole jäänyt r-materiaalia kohtuun!

kaikkea hyvää siulle!!:heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Yön kähmyräistä..

Itselläni lääkkeellinen tyhjennys km:n vuoksi 2.2..rohkenisin sanoa että kannattaa käydä huomenna varuilta ultrassa, ettei vain ole jäänyt r-materiaalia kohtuun!

Juu mä taidan huomenna soittaa varuilta naistenklinikalle ja kysyä kannattaisko tulla näytille. Kiitos sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Yön kähmyräistä..

Juu mä taidan huomenna soittaa varuilta naistenklinikalle ja kysyä kannattaisko tulla näytille. Kiitos sulle.

Mulle tehtiin tuulimunan jälkeen kaavinta. Viikon päästä alko aivan kamala alavatsakipu ja kuume nousi korkeaksi. Mulla oli kohtutulehdus, kaavinnasta huolimatta oli jäänyt tavaraa vielä kohtuun. Jouduin sit uuteeen kaavintaan.
Epäilen, että jos sulla kohtutulehdus olisit paljon kipeempi.

Yhteistyössä