menkat vaan jatkuu ja jatkuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä vain

Jäsen
23.05.2004
584
0
16
Onko kellään ollut tälläista vaivaa....... Yleensä mun menkat kestää 2 pvää, max.4. Nyt on jo 8s päivä menossa...... :headwall:

Kävin ultrassa mahakipujen takia ja ei löytyny mitää, että voisko johtuu jostain muusta..... :/
Vai joku stressin oire???? :\|

Mulla on jo 12päivä menossa ja yksi side riittää tunniksi, sen jälkeen aivan täynnä ja tulee myös pieniä hyytymiä! Pakko huomenna mennä lääkäriin jos vaikka joku tulehdus on aiheuttanu tällästä... en käytä edes mitään pillereitä mistä tää vois johtua :'( onko kellään ollut näin? apua myös kaivataan!!! :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 18:00 Tuore äiti kirjoitti:
lisään viellä että poika on jo 6kk ja menkat tullu muuten ihan normaalisti !

no mun synnytyksestä on jo pian 2v aikaa......... Mutta loppuhan ne viimein. =)
Lopetin pillerit, ei ainakaa enää heittele tolleen..........

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 18:03 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 18:00 Tuore äiti kirjoitti:
lisään viellä että poika on jo 6kk ja menkat tullu muuten ihan normaalisti !

no mun synnytyksestä on jo pian 2v aikaa......... Mutta loppuhan ne viimein. =)
Lopetin pillerit, ei ainakaa enää heittele tolleen..........

Jäi sii sanomatta, että mullakin kesti nyt 2 viikkoa vuoto........

mutta kun en ole ollenkaan syönyt pillereitä :x ??? Huolestuttaa todella paljon :'( niin ja jälkeisten tulossa kätilö sanoi että oli niin tiukasti kiinni että ei ole varma onko sieltä kaikki tulleet, voisko se vaikka tää mun juttu nyt sit siitä johtua ?

Mulla oli 2003 kahdet tosi pitkät ja kipeet menkat. Erittäin runsasta ja ajottain klimppistä vuotoa...silloin en ajatellut asiaa, mutta kun 2004 keväällä mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja se kaavittiin, niin juttelin lääkärille niistä oudoista menkoista niin sanoi että voi olla että oli keskenmeno ja sen jälkivuotoa.....

Pitkittyneet menkat voi olla kohdun keino "puhdistaa" kohtua. Eli periaatteessa just keskenmenon jälkeen tai jos on jotain tulehdusta tai kystaa tms.
Jos pitkään jatkuu käväisisin lääkärissä, mutta näitä huomaamattomia keskenmenoja ja muitahan kyllä aika monelle tulee eivätkä yleensä ole mitenkään vaarallisia.

Minulla on samaa ongelmaa. Välillä menkat kestää 15pv ja toisinaan 5pv. Niin ja kierto on sellaset 18-45pv. Kävin gynekolla ja kaikki oli OK! Kirjoitti reseptin joihinki hormooneihin et saisi kierron oikein ja olis mahdollista tulla raskaaksi.
Kierto on ollut syksystä asti epäsäännöllinen muuten koko nuoruuden on ollut säännöllinen päivälleen.

Yhteistyössä