menkat tuli silti raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piukku_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piukku_

Vieras
Olin suuresti yllätynyt kun 2kk ollut raskauteen liittyviä oireita ja silti menkat tullu.Tein testin sitten testi näytti pulussaa ja vaikka menkat oliki tullut kumpanakin kuuna...kävin sitten tk:ssa ja sieläkin sitten todettiin että pieniin päin ollaa...Onkos kellekkään muule käynyt samoin?

jaha... mä ostanki sit raskaustestin torstaina... :/

mulla on ollu silleen että ainaki vuosi joka kuukausi oksettanu joka päivä, nippaillu mahaa ja nuo on ne jota en oo kuvitellu. ja tässä kuussa ei oo ollu yhtään mitään sellasta. ja nusaus ajotus meni niin nappiin ku olla ja voi.
toissa yönä tuli semmonen tajuttoman paha kipu munasarjojen kohalta alespäin polviin asti. mua heikotti ja kylmää hikee pukkas. meni ohi alta vartissa.

vai onko se toivo menny? 12 tuntia tuosta tapauksesta alko menkat.

Mulla on myös ollut oireita jo kaksi kuukautta,tosin täti punanen on tullut kylään ihan normaalisti.Tein testinkin ja kas negatiivinen oli :/ Mietin että eiköhän ne oireet häviä kun testi näyttää negaa mutta ei.Vauvantekohommaa on kylllä takana että tervetullut olisi vauveli :heart: Nyt mulla pitäs ihan lähipäivinä alkaa taas menkat ja olokin on kyllä ihan siihen viitannut :kieh: Toivo elää silti :/

mulla oli niin et menkat kesti turhan monta päivää normaalista (aina alkanut ja loppunut samaan aikaan) niin testin kävin ostaan kaiken varalta ja plussaahan sieltä tuli...

Mulla oli ainakin ihan normaalit kahdet menkat! Töissä aina nauroin että luulisin olevani raskaana mutta kun menkat.
Sitten kolmannen kierron puolessa välissä alkoi vuoto ja menin sairaalaan, koski mahaan.
Olin odottanut kaksosia ja toinen tuli pois, vuotoa oli kaikkineen silloin tällöin viikolle 20!
Syntyi kuukautta etuajassa terve pieni poka v36+3 2040!

Voi hitto! ...kun mulla on viime menkkojen jälkeen ollut vähän niin ja näin olo. Siis menkat oli pari päivää myöhässä, mut alkoivat sitten. Ihan normaalit sit olivat, kun vihdoin ja viimein tulivat. Mut outoja kipuiluja ja vihlasuja on ollut vähän väliä senkin jälkeen. ...en ole kuitenkaan testaillut, kun menkat tuli.

Eilen illalla mietin, et oisko sittenkin pitänyt testata. Mut nyt vähän huolestuttaa... ei olis hyvä jos oisin ollut, sillä viime viikonloppuna otin hiukka alkoholiakin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voi hitto! ...kun mulla on viime menkkojen jälkeen ollut vähän niin ja näin olo. Siis menkat oli pari päivää myöhässä, mut alkoivat sitten. Ihan normaalit sit olivat, kun vihdoin ja viimein tulivat. Mut outoja kipuiluja ja vihlasuja on ollut vähän väliä senkin jälkeen. ...en ole kuitenkaan testaillut, kun menkat tuli.

Eilen illalla mietin, et oisko sittenkin pitänyt testata. Mut nyt vähän huolestuttaa... ei olis hyvä jos oisin ollut, sillä viime viikonloppuna otin hiukka alkoholiakin. :/

En ole. ...huh... Ei sillä, toivoisin kyllä muuten olevani, mutta kun tosiaan viime viikonloppuna tuli otettua alkoholiakin, kun ajattelin, etten ole, kun kerran menkatkin tuli. Mutta sattui olemaan yksi testi kotona, niin päätin tehdä. Ja en ole.

minä vuosin melkein kolmannen odotuksen koko ajan.
rv12 jälkee alkoi yhtäkkinen kirkas veren vuoto ja se kesti läpi raskauden välillä saattoi olla päiviä ilman vuotoa ja sitten se taas jatkui, loppu raskauden aikana välipäivät saattoi kestää viikonkin kunnes taas jatkui...

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
minä vuosin melkein kolmannen odotuksen koko ajan.
rv12 jälkee alkoi yhtäkkinen kirkas veren vuoto ja se kesti läpi raskauden välillä saattoi olla päiviä ilman vuotoa ja sitten se taas jatkui, loppu raskauden aikana välipäivät saattoi kestää viikonkin kunnes taas jatkui...

kerroit varmaan neuvolassa tilanteesta? Osasiko terveydenhoitaja tai lääkäri kertoa mistä johtu?

Yhteistyössä