Menkat,mutta kuitenkin raskaana?

ne jotka ovat olleet raskaana menkoista huolimatta,varmasti näitä tapauksia on,niin kuinka runsaat ne menkat oli jotka tuli raskaudesta huolimatta???
Mistä syystä aloit kuitenkin aavistella raskautta?

Hankala muotoilla kysymys kuulostamaan järkevältä:D
 
Mulla tuli 2 menkat raskautumisen jälkeen.Oli ihan normit.
Sitten otin vielä menkkojen siirto pillereitä.
Itse en aavistanut mitään,koska raskaus ei pitänyt olla edes mahdollista.
Äitini sitten totesi kerran ohi mennen että oot kyllä sen verran lihonnu, että voitko olla raskaana.
Mua nauratti ja lupasin tehdä testin.
Niinpä se testi sitten näytti positiivistä.
Ja tosiaan lihoaminen johtui siitä(mä vaan nauroin että joo joo talven varalle vaan lihotan vähän itteeni.
Ja mullahan ei ollu tullu mieleenkään että kouristelut(jota oli tapahtunu pari viikkoa silloin tällöin) olis lapsen liikkeitä.
Lääkärillä kävin samana päivänä kun raskaustestin tein.Oli jo viikko 18 menossa :)

Että näin meillä meni :)
 
Mulla nyt sellanen tilanne et menkat ollu maaliskuun alussa viimeks, huhtikuun tehny testejä, viimeks keskiviikkona ja negaa näyttää, eilen kävin labrassa, josko verikoe näyttäs paremmin..niin illalla sitten alkoi niukkaa vuotoa tulemaan..ja tullut hiukan tänäänkin. Alavattassa koko ajan painon/paineen tunne... pahoinvointia oli pari päivää... huoh, maanantaina saa soitella labravastausta....
 
Tilanne juurikin se kun mun tuurilla voi olla..menkat alko saman päivän illalla kun kävin labrassa.... Lääkäri ei kommentoinu mitenkään että minkä takia jäi menkat huhtikuussa pois... että näin....yritys jatkuu ;)
 

Yhteistyössä