MENISTÖ KAUPPAAN TAKAISIN JA KORJAISIT ERHEEN? SÄÄSTIMME JUURI 600?

  • Viestiketjun aloittaja KAUPAN MOKA
  • Ensimmäinen viesti
minä

Toteisin että sen verran olla kannettu rahaa sinne kauppaan että jo oli aikakin saada alennusta ;)
Eikä isolla liikkeellä tuollainen summa tunnu yhtään missään. Eri asia jos kyseessä olisi joku pikku saha/pieni perheyritys, silloin harkitsisin että mennäkö takaisin.
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
nehän vissii voi periä teiltä ne rahat takasin?`ainakin mulle aikoinaan soitettiin lidlistä ku olin kortilla maksanu 40? ostokset eikä ollutkaan kassa periny sitä summaa kortilta ku joku harjottelija ollu ns "koheltamassa" siellä, niin vaadin saada kuitin nähtäväksi. Ja minun ostoksiahan ne olivat. Jos en olisi maksanut sitä olisi kuulemma tutkittu jonkinlaisena rikoksena. anastaminen tms. vaikkei se käytännösä minun vika edes ollut. :'(
mut tässähän on kyse eri asiasta. sun loppusumma on ollu 40e mutta veloitus kortilta ei ole toiminut. ei niin että sulla oli 100e:n ostokset ja maksoitkin vain 40e.
 
vieras
Minulla on joka asiassa niin korkea moraali, että pakko olisi mennä kertomaan :D En saisi öitäni nukuttua muuten ja olisi aina kamala fiilis, kun astelisin siinä lattialla....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
nehän vissii voi periä teiltä ne rahat takasin?`ainakin mulle aikoinaan soitettiin lidlistä ku olin kortilla maksanu 40? ostokset eikä ollutkaan kassa periny sitä summaa kortilta ku joku harjottelija ollu ns "koheltamassa" siellä, niin vaadin saada kuitin nähtäväksi. Ja minun ostoksiahan ne olivat. Jos en olisi maksanut sitä olisi kuulemma tutkittu jonkinlaisena rikoksena. anastaminen tms. vaikkei se käytännösä minun vika edes ollut. :'(
mut tässähän on kyse eri asiasta. sun loppusumma on ollu 40e mutta veloitus kortilta ei ole toiminut. ei niin että sulla oli 100e:n ostokset ja maksoitkin vain 40e.
Silti voivat ottaa yhteyttä ja periä puuttuvan summan, yhtä lailla kuin jos asiakkaalta olisi veloitettu liikaa.
 
Jenis
Mä en varmaan menisi, jos kyse olisi suuresta ketjusta. Enkä välttis tajuais tuollaista summaa edes kassalla, jos ostettavaa ois just monen tonnin edestä.

Oon kerran saanut 75% alennuksen 25% alennuksen sijaan yksistä sisustusjutuista, loppusumma olisi silti monta sataa euroa, enkä huomannut asiaa ollenkaan ennenkuin mies ihmetteli miten kamppeet tuli niin halvoiksi. En mennyt takas korjaamaan erotusta, kun se ei lie mun vastuulla tarkistella kaupan alennusprosentteja kohilleen...
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
nehän vissii voi periä teiltä ne rahat takasin?`ainakin mulle aikoinaan soitettiin lidlistä ku olin kortilla maksanu 40? ostokset eikä ollutkaan kassa periny sitä summaa kortilta ku joku harjottelija ollu ns "koheltamassa" siellä, niin vaadin saada kuitin nähtäväksi. Ja minun ostoksiahan ne olivat. Jos en olisi maksanut sitä olisi kuulemma tutkittu jonkinlaisena rikoksena. anastaminen tms. vaikkei se käytännösä minun vika edes ollut. :'(
mut tässähän on kyse eri asiasta. sun loppusumma on ollu 40e mutta veloitus kortilta ei ole toiminut. ei niin että sulla oli 100e:n ostokset ja maksoitkin vain 40e.
Silti voivat ottaa yhteyttä ja periä puuttuvan summan, yhtä lailla kuin jos asiakkaalta olisi veloitettu liikaa.

höpö höpö. multa oli otettu lidlin ostokset kahteen kertaan. soitin itse sinne ja jouduin menemään paikan päälle korjauttamaan heidän mokansa.
 
KAUPAN MOKA
Alkuperäinen kirjoittaja Sekavasti selostettu:
Ottiko myyjä yhdestä paketista viivakoodin ja näpytetti pakettien määrän koneelle? Ja onko kuitissa pakettien määrä oikein? Jos hinta on tullut viivakoodin takaa ja pakettien määrä on oikein, niin silloin on kyseessä kaupan virhe koska hinta on koodattu väärin. Siinä tapauksessa en menisi korjaamaan, mutta jos pakettien määrä on väärin, niin kävisin maksamassa kassan ohi menneet paketit.
40 pakettia lukee kuitissa, ja sen verran meillä niitä on.
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Mä en varmaan menisi, jos kyse olisi suuresta ketjusta. Enkä välttis tajuais tuollaista summaa edes kassalla, jos ostettavaa ois just monen tonnin edestä.

Oon kerran saanut 75% alennuksen 25% alennuksen sijaan yksistä sisustusjutuista, loppusumma olisi silti monta sataa euroa, enkä huomannut asiaa ollenkaan ennenkuin mies ihmetteli miten kamppeet tuli niin halvoiksi. En mennyt takas korjaamaan erotusta, kun se ei lie mun vastuulla tarkistella kaupan alennusprosentteja kohilleen...
niin lapset. opetelkaa ne prosenttilaskut! :D
 
minä
En menisi. Itselle myyjänä, ja meille kävi niin että annoin asiakkaalle suoraan puhelimen mukaan, mutta toinen tuote piti vielä hakea varastontiskiltä... Noh varastosta olivat antaneet myös toisen puhelimen. Huomattiin vielä samana päivänä kun saldot heitti. Mutta, ei todellakaan soiteltu asiakkaalle perään. Enkä edes muistanut enää miltä asiakas näytti, että senkus olis tullu uudestaan ostoksille. Moka mikä moka. Mutta kyllä sen verran pitää olla kaupoilla varaakin. Paljon enemmän tavaroita lähtee varkaitten taskuihin.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Kaupan moka:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos ne oli super-alennuksessa?
No ei olleet. joka 4.s paketti ilmatteeksi oli alennus
Kaveri just soitti tauolta, että menevät niin hyvin, että ei edes kunnon lounastaukoa ehdi pitämään kiireen takia. Ja sit sä retostelet täällä sun varkaudella :( Toivottavasti on hyvä mieli ja muistat aina niillä laminaateilla kävellessäs, että varastamallahan minä nämä sain!
 
KAUPAN MOKA
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaupan moka:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos ne oli super-alennuksessa?
No ei olleet. joka 4.s paketti ilmatteeksi oli alennus
Kaveri just soitti tauolta, että menevät niin hyvin, että ei edes kunnon lounastaukoa ehdi pitämään kiireen takia. Ja sit sä retostelet täällä sun varkaudella :( Toivottavasti on hyvä mieli ja muistat aina niillä laminaateilla kävellessäs, että varastamallahan minä nämä sain!
Ei olla varastettu mitään. ihan kuule rehellisesti kassalla se summa maksettiin mikä pyydettiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
nehän vissii voi periä teiltä ne rahat takasin?`ainakin mulle aikoinaan soitettiin lidlistä ku olin kortilla maksanu 40? ostokset eikä ollutkaan kassa periny sitä summaa kortilta ku joku harjottelija ollu ns "koheltamassa" siellä, niin vaadin saada kuitin nähtäväksi. Ja minun ostoksiahan ne olivat. Jos en olisi maksanut sitä olisi kuulemma tutkittu jonkinlaisena rikoksena. anastaminen tms. vaikkei se käytännösä minun vika edes ollut. :'(
mut tässähän on kyse eri asiasta. sun loppusumma on ollu 40e mutta veloitus kortilta ei ole toiminut. ei niin että sulla oli 100e:n ostokset ja maksoitkin vain 40e.
Silti voivat ottaa yhteyttä ja periä puuttuvan summan, yhtä lailla kuin jos asiakkaalta olisi veloitettu liikaa.

höpö höpö. multa oli otettu lidlin ostokset kahteen kertaan. soitin itse sinne ja jouduin menemään paikan päälle korjauttamaan heidän mokansa.
No höpö höpö vaan itsellesi, työskentelen kaupassa ja aamulla tehdessäni edellisen päivän tilitykset tarkistan muun muassa kassaerot. Jos on käynyt niin että asiakkaalta on veloitettu liikaa, otamme häneen yhteyttä ja korjaamme virheemme. En tiedä kaikkien liikkeiden käytäntöjä, tuskin sinäkään.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja KAUPAN MOKA:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaupan moka:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos ne oli super-alennuksessa?
No ei olleet. joka 4.s paketti ilmatteeksi oli alennus
Kaveri just soitti tauolta, että menevät niin hyvin, että ei edes kunnon lounastaukoa ehdi pitämään kiireen takia. Ja sit sä retostelet täällä sun varkaudella :( Toivottavasti on hyvä mieli ja muistat aina niillä laminaateilla kävellessäs, että varastamallahan minä nämä sain!
Ei olla varastettu mitään. ihan kuule rehellisesti kassalla se summa maksettiin mikä pyydettiin.
No hyvä ettei sun mielestä. Mun mielestä kyllä. Toiset kun on rehellisempiä kuin toiset. Kyllä mulle puhdas omatunto on tärkeämpi kuin raha. Onneksi en ole noin köyhä.
 
KAUPAN MOKA
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUPAN MOKA:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaupan moka:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Jos ne oli super-alennuksessa?
No ei olleet. joka 4.s paketti ilmatteeksi oli alennus
Kaveri just soitti tauolta, että menevät niin hyvin, että ei edes kunnon lounastaukoa ehdi pitämään kiireen takia. Ja sit sä retostelet täällä sun varkaudella :( Toivottavasti on hyvä mieli ja muistat aina niillä laminaateilla kävellessäs, että varastamallahan minä nämä sain!
Ei olla varastettu mitään. ihan kuule rehellisesti kassalla se summa maksettiin mikä pyydettiin.
No hyvä ettei sun mielestä. Mun mielestä kyllä. Toiset kun on rehellisempiä kuin toiset. Kyllä mulle puhdas omatunto on tärkeämpi kuin raha. Onneksi en ole noin köyhä.
No mukavat sulle. :)
 

Yhteistyössä