MENISTÖ KAUPPAAN TAKAISIN JA KORJAISIT ERHEEN? SÄÄSTIMME JUURI 600?

  • Viestiketjun aloittaja KAUPAN MOKA
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
Miten niin "jäätte kiinni"? Ei kai ap ole tehnyt mitään rikosta :eek:
Myyjän moka.
epärehellisyydestä. Ja kuka ne maksaa, meneekö ne myyjän piikkiin?

 
raksaaja
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUPAN MOKA:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Ettekö kassalla asiaa tajunneet?
Hoksattiin kun ajettiin kotia.
Tajusitte vasta matkalla kotiin, että rahaa meni 600 euroa vähemmän kuin piti, no hei haloo!
jos on rakennustarvikkeista kyse niin niitä saatetaan ostaa vaikka useammalla tonnilla kerralla. siinä ei jää tosiaankaan miettimään että oliko loppusumma nyt 600? enemmän vai vähemmän.

eri asia tietysti jos ap on ostanut pelkästään ne laminaatit eikä mitään muuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
Miten niin "jäätte kiinni"? Ei kai ap ole tehnyt mitään rikosta :eek:
Myyjän moka.
epärehellisyydestä. Ja kuka ne maksaa, meneekö ne myyjän piikkiin?
menee kaupan hävikkiin.
 
Sekavasti selostettu
Ottiko myyjä yhdestä paketista viivakoodin ja näpytetti pakettien määrän koneelle? Ja onko kuitissa pakettien määrä oikein? Jos hinta on tullut viivakoodin takaa ja pakettien määrä on oikein, niin silloin on kyseessä kaupan virhe koska hinta on koodattu väärin. Siinä tapauksessa en menisi korjaamaan, mutta jos pakettien määrä on väärin, niin kävisin maksamassa kassan ohi menneet paketit.
 
å
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
Miten niin "jäätte kiinni"? Ei kai ap ole tehnyt mitään rikosta :eek:
Myyjän moka.
epärehellisyydestä. Ja kuka ne maksaa, meneekö ne myyjän piikkiin?
Epärehellisyydestä?? :eek: Virheestä jonka kassa teki sä syytät ap:ta :LOL: Olet lapsellisen naurettava :eek:

 
B
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja B:
Et mene, nyt tämän keskustelun poistat ja paukutat ne sinne lattiaan ihan hissunkissun..
Kuka ne sitten maksaa muutes? mekö? veroilla?
Kaupan hävikkiinhän ne taitaa mennä.
Heh... Veroilla. :LOL: :saint:
Anteeksi, olen nuori ja haluan tietää asioista. ( tarkoitan siis että oikeasti nuori, alle 15v )


 
nehän vissii voi periä teiltä ne rahat takasin?`ainakin mulle aikoinaan soitettiin lidlistä ku olin kortilla maksanu 40? ostokset eikä ollutkaan kassa periny sitä summaa kortilta ku joku harjottelija ollu ns "koheltamassa" siellä, niin vaadin saada kuitin nähtäväksi. Ja minun ostoksiahan ne olivat. Jos en olisi maksanut sitä olisi kuulemma tutkittu jonkinlaisena rikoksena. anastaminen tms. vaikkei se käytännösä minun vika edes ollut. :'(
 

Yhteistyössä