Menisitkö kauneusleikkaukseen, jos joku muu maksaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis jos saisit mennä ihan ilmaiseksi tekemään ihan mitä vaan?

Minä en menisi, koska tuskallisin asia mitä mä suostun kauneuden takia kärsimään on kulmakarvojen nyppiminen :D

Tietty josko se ei olis tuskaisaa niin rintoja voisin kohottaa... Ja nenäleikkauskin ois kiva :D

Ei oo rahasta kiinni menemättömyyteni.
Tietty ois kivempi jos joku muu lahjoittais summan,,mut sitähän saattais haluta tehdä itselleen vaik mitä korjauksii.

Menemättömyyteni on kiinni siitä et nukutus ja toimenpide itsessään peklottaa.
Entä jos en herääkkään..Tai herään ja huomaan et leikkaus on vain pailannut asioita..

Rintojenpienennykseen olen tän vuoden puolella menossa.

Menisin. Haluaisin tissien kiinteytyksen/muotoilun ja sit allit pienemmäks..Mahaa voitais kiristää myös..Mutta nämä kaikki vasta sitten ku lapset on tehty. Ja vakavasti ottaen olen ajatellut, että menisinkin jos saisin rahaa vaan sen verran. Toki ensin haluan itse laihduttaa/muokata vartaloani ja sit viimeistellä leikkauksilla.

jos ei olis arven liikakasvuongelmaa niin ehdottomasti haluaisin leikkauttaa mun tissit.. Ne on maailman rumimmat. Enkä ole koskaan edes imettänyt tai ollut raskaana..

no mä ehkä menisin suoristamaan nenäni.. olen salaa toivonut jonkun idioottin töissä tinttaavan mua nenään että se menis nyt sitten kerralla paskaks jotta sais sen leikkauksen jonkun muun piikkiin

En menisi rintaoperaatioihin, koska silikoonit eivät ole ikuiset eli joutuu 10-15 vuoden välein korjailemaan. ja siihen mulla ei ois rahaa... Olen nähnyt miten käy kun tulee ongelmia ja sitten ei ole rahaa korjata. Ne kapselitakuutkin koskee vain pahimman luokan kapseloitumisia.

Mä pelkään ihan sikana nukutusta.Pelkään että en enää herää,tai sitä että herään kesken leikkauksen ja en pysty liikkuun.Iso vatsan korjausleikkaus edessä viikon päästä.Silti pidän leikkausta niin tärkeänä että leikkaus tehdään.Harvinaisiahan vakavat komplikaatiot nyky anestesiassa ovat perus terveille.Toivottavasti karsee flunssa vain hellittäs,että kerkeis vähä kerään voimia leikkaukseen.

No... Olen leikkinyt ajatuksella että jos mulle rinnat joku maksais niin menisin. En varsinaisesti ole koskaan kärsinyt pienirintaisuudesta, mutta olis ihan kiva jos vaatteet istuis nätisti ja kroppa näyttäis sopusuhtaiselta. Sitä leikkausta tuskin tulee koskaan. Oon vähän sitä mieltä että jokainen meistäon muovattu sellaseks kun pitää.

Tilanne olis toinen jos tapahtuis jotain ikävää jonka seuraukset pitäis korjata.

[QUOTE="Hmm";23819193].

Tilanne olis toinen jos tapahtuis jotain ikävää jonka seuraukset pitäis korjata.[/QUOTE]

No mulla ei varsinaisesti ikävää sattunut mutta no... RASKAUS repi vatsan ja tissit. Korjautan vatsan kun lapsiluku on täysi.

Yhteistyössä