Mikähän kumma siinä on että kun anoppia ottaa joku asia päähän niin soittaa mulle ja äyskii puhelimeen ja äsken sitten iski luurinkin korvaan.Miksi ihmeessä ei soita pojalleen ja kiukuttele sille???Muutenkin kohtelee mua tyyliin etten osaa lasta hoitaa ja varsinkin esim. synttäreillä pitää aina jollain tavoin arvostella mua kun on muita kuulemassa ja käyttäytyä koppavasti.Esim. mähän en saa komentaa poikaa kun meillä on vieraita,kun kuulemma AINA komentelen.Mä just päätin etten enää vastaa anopin puheluihin,hoitakoon kaiken poikansa kautta.Ja mietin että perutaanko me isännän kanssa ens viikonlopun Hesan reissu kun poika olis menossa mummolle.En jotenkaan halua nähdä nyt koko naista.Ja yleensä kun tulee hakemaan poikaa meiltä niin ei pahemmin ees mulle juttele,vaan on todella ylimielisen oloinen.Hakuajat ja tuontiajat ei koskaan pidä paikkaansa vaan meidän pitää aina suunnitella omat menot hänen aikataulunsa mukaan.Ja kun ei ne silti pidä paikkaansa.Jos sanoo esim. että tuo pojan illalla kotiin niin ei mun mielestä vielä ilta ole kello 14 maissa.Ja jos ei olla kotona niin sitten soittaa taas mulle ja kiukkuaa puhelimessa että missäs olette kun hän tuo nyt poikaa kotiin ettekä ole kotona??!!
Sillä on vielä sellainenkin ärsyttävä tyyli että jos mä ostan pojalle vaikka toppahaalarin ja kengät niin varsin anopin pitää ostaa heti ensi tilassa myös pojalle haalari ja kengät ja mainostaa kaikille kuinka hän ne osti.Ja jos näkee pojan päällä mun ostamat vetimet niin sitten ihmetellään ja ollaan loukkaantuneita että eikö hänen ostamat kelpaa?
Kiitos,heti helpotti kun sai purkautua =).
Sillä on vielä sellainenkin ärsyttävä tyyli että jos mä ostan pojalle vaikka toppahaalarin ja kengät niin varsin anopin pitää ostaa heti ensi tilassa myös pojalle haalari ja kengät ja mainostaa kaikille kuinka hän ne osti.Ja jos näkee pojan päällä mun ostamat vetimet niin sitten ihmetellään ja ollaan loukkaantuneita että eikö hänen ostamat kelpaa?
Kiitos,heti helpotti kun sai purkautua =).