P
paska miniä
Vieras
9kk vanha poikani lähti vapuksi yökylään anopille ja anoppi rankutti koko ajan että poika pitäis jättää kahdeks yöks... Anto suurin piirtein ymmärtää et oon huono äiti kun en anna poikani tutustua vieraisiin paikkoihin... Appiukko vihjas jopa et he lähtevät pojan kanssa reissuun kun kerroin milloin haen pojan tänään, eli että eivät ole välttämättä paikalla. Minusta tuo on jo aika paksua!
Mulla ainakin meni vappu ihan käsille kun rupes vituttamaan niin rankasti... Aika pitkä ja vaikea historia anopin kanssa muutenkin et sekin vaikuttaa mielialaan... Itse ajattelen et olis onnellinen et saa edes sen yhen yön pojan kanssa, tiedän monia jotka ei ton ikästä anna ollenkaan yökylään! Kauhee ikävä jo nyt poikaa...
Mitä ajan takaa tällä kirjotuksella? Ehkä jonkinlaista vertaistukea kaipailisin...
Mulla ainakin meni vappu ihan käsille kun rupes vituttamaan niin rankasti... Aika pitkä ja vaikea historia anopin kanssa muutenkin et sekin vaikuttaa mielialaan... Itse ajattelen et olis onnellinen et saa edes sen yhen yön pojan kanssa, tiedän monia jotka ei ton ikästä anna ollenkaan yökylään! Kauhee ikävä jo nyt poikaa...
Mitä ajan takaa tällä kirjotuksella? Ehkä jonkinlaista vertaistukea kaipailisin...