Meni hermot anoppiin jälleen kerran!!!!!

Toi on niin ärsyttävää.Ja porukka jolla ei ole yhtä nihkeitä isovanhempia ei meinaa millään tajuta ettei kaikkien mummut ja papat oikeestikaan halua viettää aikaa lastenlastensa kanssa.

No mie kans ymmärrän ap:ta, varmaan kurjalta tuntuu tuollainen et kun harvoin sitä hoitoapua on vailla niin silloinkin ollaan soittelemassa perään. Itsellä isovanhemmat (mummot) sen verran iäkkäitä ettei heistä apua, tai ei siis kehtaa edes vaivata, mutta kieltämättä joskus tuntuis mukavalta kun mun äiti, joka kuitenkin huväkuntoinen, kattois vapaaehtoisesti (siis itse ehdottais) tyttöjä vaikkapa tunninkin ajan. Joskus vaan tuntuu et on paljon kiinnostuneempi kavereittensa/tuttujensa tekemisistä ja tekemättä jättämisistä kuin omista ainoista lapsenlapsistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja OpelOnPop:
Onko ne miehen siskon lapset jo isompia?
Meillä anoppi katsoo paljon enemmän miehen siskon lapsia, mutta ne onkin jo koulussa. Onhan se tietysti helpompaa katsoa niitä, kun meidän lapsia, jotka on alle 4v.
Mutta myönnän, että minuakin joskus harmittaa se, että toisia otetaan paljon helpommin, kun toisia.

Vanhin heillä on kaksi vuotta vanhempi kuin meidän vanhin ja heidän keskimmäinen on puolivuotta vanhempi kuin meidän vanhin ja nuorin heillä on 5kk nuorempi kuin meidän toiseksi nuorin eli ovat niinku vähän vanhempia kuin meillä ja meillä tosiaan on neljä lasta jospa tulee sitten niiden miehen siskon muksujen kans paremmin toimeen tiedä häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja hessuhopo:
No mie kans ymmärrän ap:ta, varmaan kurjalta tuntuu tuollainen et kun harvoin sitä hoitoapua on vailla niin silloinkin ollaan soittelemassa perään. Itsellä isovanhemmat (mummot) sen verran iäkkäitä ettei heistä apua, tai ei siis kehtaa edes vaivata, mutta kieltämättä joskus tuntuis mukavalta kun mun äiti, joka kuitenkin huväkuntoinen, kattois vapaaehtoisesti (siis itse ehdottais) tyttöjä vaikkapa tunninkin ajan. Joskus vaan tuntuu et on paljon kiinnostuneempi kavereittensa/tuttujensa tekemisistä ja tekemättä jättämisistä kuin omista ainoista lapsenlapsistaan.

Meillä kans minun vanhemmat elävät nuoruutta uudestaan yrittävät haalia itselleen paaaaaljon nuorempia kavereita mitä ite on ja ovat tosiaan menossa aina johonkin ottivatpa vielä tässä parivuotta sitten tatuoinnitkin ja äiti värjäsi hiuksensa aniliinin punaiseksi, olihan se näky kun ryppynen naama ja hiukset värjäämällä pilannut mummeli kulki aniliininpunaisissa hiuksissaan pitkin kylän raittia lyhyt hihaisessa paidassa että tatska näkyy. :laugh:

Tiedän miltä toi tuntuu..

Meillä nimittäin, anoppi on sellainen että ei ikinä ota yhteyttä, ei ikinä pyydä lapsia yökylään jne... Ja kerran lapset ovat anopin luona olleet yökylässä, ja kun haettiin sain kuulla kuinka esikoinen ei osannut tehdä sitä ja sitä ja sitä ja sitä.... ja toiselle annettiin oman värityskirjan kotiin vietäväksi kun esikoinen ei kuulemma osannut yhtään värittää... :headwall: Paljon muutakin on..
Mun isä on taas sellanen et asuu tos lähellä, mut ei tuu ikinä käymään.. Joskus soittaa, mut ei ikinä kysy lapsista mitään, ei osta kenellekkään syndelahjaa/ joululahjaa.. Molemmat ei ikinä vietä aikaa näiden kanssa. Mun isästä oon just sen kuvan saannut et nää ois jotenkin "villejä" että ei kehtaa kulkea tms.. Ei kyllä oo yhtään villejä, tottelevat kyllä ihan hyvin kun sanoo.
Mut mun isä on just sellanen "vanhanaikanen" et kun hänen luo kun menee ja kun telkkarista tule lastenohjelma niin pitää istua hiljaa paikallaan.. ARGH!!!
Isä on sanonut oli toinen lapsi vieressä, että kuinka toi mun esikoinen (sanoi toisin nimellä) on LIHAVA!! :headwall: Sis oikeesti!!!!! Miten oikeesti PAPPA viitsii omasta lapsenlapsesta noin sanoo..
Kaikki tuntuu välillä niin vaikeelta/ rankalta kun ei oo ystäviä yhtään, ja kun ei noin "lähimmät" sukulaiset auta yhtään.. Auttamisella tarkoitan ihan sitä, että ottaisivat lapset ja menisivät vaikkapa ajelulle, tai kävisivät jätskillä, tms.. Tai kehuisivat edes joskus.. :/ :|

Yhteistyössä