Menetin kuusineitsyyteni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
En sillä tavalla!!! Vaan kun me ei olla mieheni kanssa koskaan sellaista ennen ostettu kun oltiin muualla joulut.

joten mitä mä teen nyt tolle kuuselle? Muuta kuin kastelen...
Voinko leikata sen pään irti kun haluan laittaa tähden?
Se on liian pitkä... Kuoleeko se siihen?

ei, mutta laitoittepa aikaisein kuusen:O sehän kuolee enen joulua jos ei kunnolla anna vettä... joka päivä pitää kastella nin pysyy hyvänä:) mites muuten sen ssun raskauden akns? millä viikoilla olet?

ei, mutta laitoittepa aikaisein kuusen:O sehän kuolee enen joulua jos ei kunnolla anna vettä... joka päivä pitää kastella nin pysyy hyvänä:) mites muuten sen ssun raskauden akns? millä viikoilla olet?

Joo me mennään pois jouluksi niin heitetään se varmaan pois 23pv...
Haluttiin vaan nyt kuusi kun poikakin sen verta iso, ettei nyt syö koko puuta. :)
Ja minä, iso lapsi halusin tuoksuvan kuusen.

En sillä tavalla!!! Vaan kun me ei olla mieheni kanssa koskaan sellaista ennen ostettu kun oltiin muualla joulut.

joten mitä mä teen nyt tolle kuuselle? Muuta kuin kastelen...
Voinko leikata sen pään irti kun haluan laittaa tähden?
Se on liian pitkä... Kuoleeko se siihen?

et menettäny. menetykseen tarvitaan pöllitty kuusi. :D

• Tykkää
Reactions: tiiru
[QUOTE="Mää";25225869]Jee, katkaisepa metrin liian pitkä kuusi sieltä päästä:D[/QUOTE]

Kattoon nähden tuo on ihan hyvän pitunen, mutta tuo heppi on puolimetrinen ja näyttäisi hassulta kun se tähti laitettaisi sinne päähän. TSOJOING!

Kuuseen leikataan eli sahataan uusi imupinta eli toki jalasta saa leikata ja sitten vettä pitää olla aivan jatkuvasti. Haihduttaa n. litran päivässä eli meillä ainakin kastellaan joka päivä.

Latvaakin saa lyhentää.

Yhteistyössä