paljonko kampaja maksaa? keskustelua muutenkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
en oo käyny Ainakaan kahteen vuoteen. voi kyl olla kauemminkin. oon leikellyt itse ja samoin värjännyt. lähinnä siksi että musta on jotenkin älytöntä maksaa monta kymmentä euroa enemmän siitä että kampaaja värjää ja pääosin samoilla väreillä kun mitä saa kaupasta kympillä.

toinen mikä häiritsee on se että koska mun hiuslaatu ei ole kaikken vahvin niin sillä kampaajalla on aina pakonomainen tarve leikata tukkaa ja leikata ja leikata... ja mikä onkaan lopputulos. aina liian lyhyt tukka jota en todellakaan halua. sit siihen lyhyeen tukkaan pitäis laittaa jotain ällöttäviä tekopirteitä värihaituvia. ei ja ei.

vaikka olishan se luksusta... vaan mitä se nykypäivänä oikein maksaa? aina on rahat niin loppu tai sitten haluan jotakin muuta ja ne rahat jotka olisin voinut käyttää kampaajaan, meneekin johonkin muuhun. kosmetologilla en ole käynyt esim. koskaan.

kai oon outo, mutta jotenki aina tuntuu että nämä on ne asiat joihin en halua tuhlata... vaikeaa.

Kampaaja maksaa paikkakunnasta riippuen 60-200e ja siitä mitä tehdään.
Jos sulla on ohut tukka niin kampaaja koittaa leikkaamalla luultavasti tehdä sitä vahvemman oloiseksi.
Ja kampaajan värit ei todellakaan ole samoja kuin kaupassa, huomaat kun ensimmäinen allergiareaktio tulee...

olen mä nyt kymmenisen vuotta värjäillyt ja raidoittanut itse pihiydessäni. ja ei ole allergiareaktioita näkynyt...

just joku 200e kampaajalle niin on minusta hurjan paljon. sen verran mulla on kuukaudessa käyttövaraa muuhun kuin pakollisiin. eli siinä kuussa en sitten tekisi mitään muuta. liekö se sen arvoista on tässä se kysymys...

ja kun mä en halua lyhyttä tukkaa vaikka se kampaaja yrittäis sillä mitä tahansa. mun mielestä lyhyt ja ohut tukka on vielä ehkä kaksi kertaa kamalampi kuin pitkä ja ohut. lyhyt tukka on aina samannäköinen ja esim minä joka en halua laittaa tukkaani joka aamu niin joku lyhyt päätä myöten menevä tukka ni voi oksetus. ja juhliinkin saa pidemmästä tukasta enemmän kampausvaihtoehtoja.

Yhteistyössä