Paljonko yhden aikuisen ja yhden teinin elättäminen maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei sittenkään NIIIN hyvä ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Onneksi se poika on mukava, vannon että jos joku joutuis asumaan mun veljien kanssa muutamankin päivän, niin se tulisi hulluksi :D
Mun veljet ei edes tunne sellaisia käsitteitä kuin "auttaminen" ja "siivoaminen", tuttuja sanoja taitavat enemmänkin olla "tietokone" ja "minä" :D

Joo, ei tosiaan mitään valittamista sen suhteen, mukava ja kohtelias poika! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Sivumennen sanoen, en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka eivät hoksaa itse kysyä voisivatko osallistua jotenkin menohin ja siivoukseen. Ymmärrän kyllä AP, että sua harmittaa, olisin itsekin niskakarvat pystyssä moisesta käytöksestä.

No sanoppa muuta! Just puhuttiin miehen kanssa, että tuntuu kummalle, kun ystävä ei missään vaiheessa ole kysynyt, että miten voisi osallistua... itse en ilkeäisi ihan heittäytyä toisten siivelle, kun ei edes olla sukua. Ja ymmärtäisin, että jos rahaa ei yhtään ole, mutta siinäkin tapauksessa ehdottaisin, että voisinko maksaa jälkikäteen jotain... Ja tosiaan ihan rahaton ystäväni ei sitte kuitenkaan ollut, koska useampia kymmeniä euroja oli laittanut kaikenlaiseen kivaan kauppoja kierrellessään.

Kiitos vielä kerran kaikille vastaajille!

Pelkäsin, että ajattelen jotenkin tyhmästi tämän asian ja saan kökköä niskaan aloituksestani, mutta näköjään muut ovat kanssani samoilla linjoilla!

Tänään nostan kissan pöydälle.