N
N -83
Vieras
Olen saanut usein kuulla poikaystävältäni naiseuteeni liittyviä loukkauksia. En edes kuulema kiihota häntä. Hän on myös hyvin tunnevammainen ja kykenemätön tuntemaan empatiaa. Ihmiset pitävät hänestä mutta jopa pitkäaikaiset kaverinsakaan eivät ole tajunneet mikä hirviö hänessä piilee. Hän on hyvin sosiaalinen, ulkokultainen, viehättävän oloinen, loistava suustaan, osaa kaiken puhua omaksi edukseen myöskin minun kustannuksella, valehtelee paljon, alistaa, nöyryyttää, vetää rooleja, teeskentelee, saa minut aina näyttämään syntipukilta joka asiassa, jopa lyömisessään, naisia varsinkin hän näkyy viehättävän hyvin paljon ja hänellä on tapana molesti ottaa joko ylimielinen taikka säälittävän rooli jos reaktioni eivät miellytä häntä. Kavereilleen ja työkkärissäkin hän on sanonut minulla olevan skitsofrenia, vaikka ei edes ole. Hän on saanut minut näyttämään ihmisten silmissä vainoharhaiselta liioittelijalta. Hän on myös alkoholisti. Tuskin voisin enää uskoa yhtäkään miestä joka väittää rakastavansa minua.