Menemme jouluna sukulaisten luo... Mitenköhän kestän tätä lapsisakkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääääääärh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääääääärh

Vieras
Lapsia tulee olemaan paikalla 15 yhtä aikaa!

Poika 11kk
Tyttö 1,5v.
Tyttö 1v.
Poika 4v.
Tyttö 5v.
Tyttö 6v.
Tyttö 6v.
Poika 7v.
Tyttö 9v.
Poika 11v.
Poika 12v.
Tyttö 12v.

Kamala katras lapsia... Vihaan kiljumista ja rääkkymistä ja noista lapsista lähtee varmasti ääntä. Miten kestän joulun heidän kanssa? Kolme noista on siis omia eli tyttö 1,5v, poika 4v. ja tyttö 12v.

A-P-U-A!!! Valehtelematta mulla palaisi niin pahasti käpy tuollaisen lapsilauman kanssa. Mun mielestä tuntuu että jo 3 tai 4 lasta on liikaa, melutaso nousee, tulee riitoja, joku on jotain jatkuvasti vailla, aikuiset ei pysty puhumaan ollenkaan keskenään. Jos olisi vietettävä joulu tuollaisen lapsikatraan kanssa, olisin joko jatkuvasti tupakalla, niin että voisin jo huonosti tai sitten ihan rehellisesti kännissä... :D Siinä kohtaa muut aikuiset jo hermostuisivat minuun ja heittäisivät pihalle, huh, ja niin sai rauhaisan joulun :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä!!;25282374:
A-P-U-A!!! Valehtelematta mulla palaisi niin pahasti käpy tuollaisen lapsilauman kanssa. Mun mielestä tuntuu että jo 3 tai 4 lasta on liikaa, melutaso nousee, tulee riitoja, joku on jotain jatkuvasti vailla, aikuiset ei pysty puhumaan ollenkaan keskenään. Jos olisi vietettävä joulu tuollaisen lapsikatraan kanssa, olisin joko jatkuvasti tupakalla, niin että voisin jo huonosti tai sitten ihan rehellisesti kännissä... :D Siinä kohtaa muut aikuiset jo hermostuisivat minuun ja heittäisivät pihalle, huh, ja niin sai rauhaisan joulun :D :D

Varmaankin arvostat hirmusti pk-tätejä! He ovat päivästä toiseen lasten kanssa ja kuuntelevat sitä kiljahtelua :D

Me ei nyt päästä mummolaan, mutta mielellään sinne mentäisiin. Eikä meidän lapsijoukosta nyt niin pahaa hulinaa tule vaikka lapsia on tällä hetkellä 25..(0v-15v). oltiin melkein kaikki koolla muutama viikko sitten.
Ensi jouluna lapsia on näillä näkymin 28, kolme siis tulossa tässä alkuvuodesta, silloin yritetään mennä mummolaan.

[QUOTE="vieras";25282384]Varmaankin arvostat hirmusti pk-tätejä! He ovat päivästä toiseen lasten kanssa ja kuuntelevat sitä kiljahtelua :D[/QUOTE]

Tietenkin minä arvostan pk-tätejä, he ovat ammattilaisia ja töissä päiväkodissa, saavat rahaa siitä. Minä itse henkilökohtaisesti EN voisi tehdä sellaista työtä, en oikeasti voisi. En pidä isoista lapsijoukoista. No, enkä nyt muutenkaan paljon lapsista. Tietenkin rakastan omia lapsiani, sisarusteni lapsia, kummilapsia jne, mutta en vain jostain syystä niin paljon vaan viihdy lasten kanssa, niinkuin jotkut tekevät. MINUN oma henkilökohtainen mielipiteeni.

Yhteistyössä