Meneekö mun dieetti aivan pilalle jos tänään...

• Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti
........
Haen puolikkaan rullakebabin, pienen zerokokiksen ja suklaapatukan(tummaa suklaata)?

Tekis kauheasti mieli, ja olen 3kk elänyt noin 1000-1200kcal / päivä ja kuntoillut eli tiukkaa dieettiä pitänyt enkä kertaakaan ole lipsunut tai luistanut dieetistä.

Nyt menee miehen kanssa vaikeasti ja ero tulossa. Miehelle tämä ottaa enemmän lujille kuin minulla koska itse olen eron alkuunpanija. En haluaisi silti että mieheni olisi koko aikaa surullinen ja ajattelin piristää hakemalla jotain hyvää (mitä hänkään ei siis ole tänä aikana saanut) ...

Mutta, lihoanko paljon jos tänään syön tollaisen satsin? Kun kyseessä olisi vain tämä kerta ja huomenna jatkuu normaalidieetti...

Yhteensä 6kg on paino jo pudonnut.

Eikös noissa ainakin sen jutta Gustafsbergin (miten lie kirjotetaankin) superdieteissä ym. oo aina parin kk välein joku tankkauspäivä, että voi syödä jotain mitä tekee mieli (ei tarkota nyt kamalaa mässäystä tietenkään), ainakin mitä niitä superdiettejä ym katteli niin oli että keho saa lisäpotkua kun saa hiilaritankkausta jossain vaiheessa (ei tosiaankaan usein, mutta jos oot jo 3kk ollu tolla dietillä niin eipä tuo yks päivä varmasti mitään haittaa). Enemmän siinä varmaan on riskinä se, että kun kerran syö herkkuja et niitä alkaa sit tekemään useemmin mieli

"alkup"
Sen verran masentavaa aikaa nyt eletään että tuskin jaksan edes noita kokonaan syödä mutta mielitekee niin mieli tekee...

Pystyn jatkamaan huomisaamusta taas tätä kuuria...

sdfh
Syö vaan. Itse olen tiputtanut 5 kg viimeisen 3 viikon aikana (enkä ole edes tiukalla dietillä) ja tänään söin suklaakakkua anoppilassa ja huomenna juhlitaan minun äidin 60-vuotissynttäreitä ja aion syödä kaikkea. Sitten taas maanantaina jatkuu painon pudotus.. Seuraava herkkuhetki jouluna. :) Välillä pitää olla"huilaus" etappeja.. Ja todennäköisesti huomaan huomenna, että mahalaukku on jo kutistunut etten jaksa edes syödä paljoa juhlissa. Tänään totesin pienestä suklaakakun palasesta, ettei se nyt niin erikoiselle maistu ...enkä saanut enää sellaista sokerihurmosta niin kuin ennen sokereiden karsimista ruokavaliosta.

"sara"
Aika vähän oot laihtunut. Oot tainnut syödä enemmän kuin 1000-1200 kaloria. Tai sitten et liiku yhtään. Ite laihduin kuukaudessa 5 kiloa ja liikuin joka päivä. Ylipainoa ei ollut paljon.

"Wieras"
Ei sun dietti siitä mene pilalle, jos sen kebapin syöt. Siitä se kyllä voi mennä pilalle, jos yhdistät syömisen lohduttamiseen. Siihen malliin että: "mulla on tänään huono päivä tarvitsen piristystä, syömpä jotain hyvää"

Jatkossa löydät joka asiasta jotain, mikä vaatii piristämistä jollain syömisellä.

Yhteistyössä