V
"vieras"
Vieras
tarjoo pari vaihtoehtoa joista on valittava. ole määrätietoinen, älä jänistä rajojen pitämisestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valkoiset ulkohousut![]()
Laitan yleensä koko viikon vaatteet valmiiksi nipuiksi. Lapsi voi niistä valita haluamansa, mutta vaatekaapille ei mennä penkomaan. Laitan ne valmiiksi jo senkin vuoksi ettei miehen tarvitse arpoa vaatteista hullunkurisia yhdistelmiä.
Olen joskus laittanut miehellekin seuraavan aamun vaatteet valmiiksi...vahingossa...
Valkoiset ulkohousut![]()
Älä nyt, minun pojallani oli taannoin valkopohjainen talvihaalari, jota hän käytti koko talven. Ja se lytättiin täällä tietysti ihan alkuunsa
Hyvin se piti vettä ja tuulta, oli lämmin ja pysyi yllättävän puhtaana! Mikä tietysti kertoo palstalaisten silmiin jotain meidän pojasta :snotty:
...apua....
Meillä ollaan tähän mennessä *koputtaa nyt ankarasti keittiönpöytää lommoille ja paukuttaa päätänsä* (kuiskaa) suht helpolla...ja ikää tuolla sirpakalla on päälle neljän... Ainoaa kohkaamista meillä tahtoo olla nuitten pikkareitten kanssa...niitten valitsemisessa kun menee se ikä ja terveys ja tietty useimmiten tämä pölkkyäiti on mennyt pesemään sitten just ne lempparipikkarit...
Mutta tilanne laukeaa kyllä sitten nopeasti siihen, kun sanon että jos ei mukamas omista löydy päällepantavaa, niin saa sitten mennä isoveljensä boxereissa...
Kummasti löytyy
Että mä en voi nyt tarjota mitään kikkakolmosta kehiin, sillä jotenkin vain jäädyin tähän ajatukseen, että meillä on mahdollisesti tuo kaikki vasta edessä :O :O :O....
...herra varjele...
![]()
Pikkarit tosiaan. Meidän neidillä on pikkarit, jotka hän on nimennyt juhlapikkareiksi. Ja ne pitäisi tosiaan saada mielellään ihan joka päivä jalkaan. Jos (ja kun) ei saa, niin huudoksihan se herkästi tahtoo mennä.
Nuo "juhlapikkarit" ovat valkoiset, joissa on pupun pään kuva. Noita saakelin samoja pupupikkareita on noiden valkoisten lisäksi 6 kpl muissa väreissä, mutta eihän ne kelpaa, koska ne eivät ole JUHLApikkarit, vaan tavallisia. Anna mun kaikki kestää!!![]()
![]()
Mä olen jopa ommellut tuolle lapselle itse pikkareita, sillä äidin tekemät on monasti tuon lapsen mielestä ihan parhaita (tai vaihtoehtoisesti paskinta maailmassa, riippuu vähän taas siitä tuulen suunnasta), mutta juhlapikkareiden vertaisia ei edes äiti ole kyennyt tekemään.
Mutta tuota veljen alusvaatekorttia voisin kyllä alkaa käyttämään...meillä kun tämä pian syntyvä veli käyttää siis vaippoja. Jos annan vaihtoehdoksi tavalliset pikkarit, tai vaipan, niin kelpaiskohan ne pikkarit tosiaan sitten siinä kohtaa paremmin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Omapää;28970898:Meidän neiti hylkäsi 2+ iässä ulkoiluhaalarit. Vain kaksiosainen puku on kelvannut sen jälkeen. Housut myös meni hylkyyn samoihin aikoihin, aina pitää olla mekko tai hame. Nyt neito on 6v eskari ja silloin tällöin saattaa housut jo laittaa, mut edelleen pääsääntöisesti mekko tai hame olla pitää. Luovutin jossain vaiheessa ja annan lapsen pitkälti valita vaatteensa, kunhan on riittävän lämpimät/ei liian kuumat. Onhan se epäkäytännöllistä ja työlästä tunkea helmoja ulkohousuihin, mutta siinäpä tunkee sitten. En vaan jaksa sitä taistelua vaatteista. Ja ei, tytöllä ei ole valta talossa mutta jostain syystä sille on hirveän tärkeä (jopa liiankin ehkä) se mitä päällensä pukee. En enää aikoihin ole edes ostanut vaatteita ilman että on itse mielipiteensä sanomassa. Kelpaavat kun on itse ollut valitsemassa. Meillä mennään näin ja ihana, hyvätapainen, tottelevainen tyttö hän on. Vaateasia vain sai monesti järkyttävät mittasuhteet kun yritin "pakottaa" valitseminen vaatteisiin.