Meneekö kaupaksi ja mikä hinnaksi?? (Kirppariasiaa...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "täti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"täti"

Vieras
Olen ajankulukseni kutonut ison kasan vauvan töppösiä ja tumppuja. Lankana on käytetty paksua ja pörröistä Novitan lankaa tai Novitan 7-veljestä. Nyt ajattelin, että josko noita veisi kipparille myyntiin. Ajattelin pakata aina yhden setin tumppuja+töppösiä nätisti sellofaaniin. Meneeköhän nuo kaupaksi? Ja mikä olisi sopiva hinta?

Mäkään en osta uusia tuotteita, MUTTA on eri asia jos kyseessä on itsetehty, kuin jos joku on tuonut maahan kasopittain krääsää kiinasta ja koittaa sitä myydä.

[QUOTE="äiti";22053990]ideahan on että vanha/käytetty tavara pistetään kiertoon, sulla on uutta tuotetta.[/QUOTE]

:laugh:

Höpön löpön! Tottakai siellä voi myydä myös uusia tavaroita, jos on itsellä ylimääräistä!

Ja minä ostaisin enemmän kuin mielelläni tuollaisia settejä, jos meillä ei mummut pitäisi meitä villasukissa. Ja voisin ostaa esim. kummilapselle lahjaksi, josta tiedän, ettei hänellä ole ketään, joka kutoisi sukkia.

Mistä sinä "äiti" oikein kuvittelit, että sellaiset lapset saavat villasukkansa, joiden äidit ja mummot eivät ehdi tai osaa niitä kutoa?!

[QUOTE="äiti";22053990]ideahan on että vanha/käytetty tavara pistetään kiertoon, sulla on uutta tuotetta.[/QUOTE]

Niin no, kyllä meidän kirpparilla ainakin näkyy aina olevan ihan käyttämättömiä itsetehtyjä villasukkia myynnissä. Ja hintakin niissä mielestäni yleensä aika sikamainen... Mä kyllä jotenkin ajattelen, että kyllä kirpputorilla voi käytettyjen lisäksi myydä myös itsetehtyä. Mä esim. monesti oon ostanut tosi nättejä itsetehtyjä kortteja kirpparilta: paljon hienompia kuin marketin pahviläpyskät ja hintakin ollut halvempi!

Yhteistyössä