?
???
Vieras
Otsikossa kysymys. Jos menee, niin missä määrin? Itse olen kuullut ristiriitaista tietoa. Onko jollain faktatietoa eikä pelkkää mutu-tuntumaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko jossain joskus mitattu maidon alkoholipitoisuuksia?
Tästä päätellen siis vauva humaltuu kun kännissä imettää?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja PE:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko jossain joskus mitattu maidon alkoholipitoisuuksia?
No on tutkittu. Sen voi todentaa yhtä helposti kuin verikokeestakin.
Jos sulla olis veressä vaikka 1 promille niin se olis kuitenkin sata kertaa laimeampaa kuin ykkösolut. Että aika kännissä saa imettää ennenkuin vauva humaltuu ja tuskin silloinkaan.
ja jos niin kännissä imettää, niin riskit aiheutuu lapselle enemmän jo siitä äidin käsittelystä kuin itse rintamaidosta jossa on alkoholia... Tuskin monellakaan on kovin vakaa käsi ja selkeä puhe enää tolloin...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Onko jollain tästä muuten ihan oikeasti jotain tutkimusta tai edes lehtijuttua palstamutun lisäksi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Onko jollain tästä muuten ihan oikeasti jotain tutkimusta tai edes lehtijuttua palstamutun lisäksi? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja PE:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko jossain joskus mitattu maidon alkoholipitoisuuksia?
No on tutkittu. Sen voi todentaa yhtä helposti kuin verikokeestakin.
Jos sulla olis veressä vaikka 1 promille niin se olis kuitenkin sata kertaa laimeampaa kuin ykkösolut. Että aika kännissä saa imettää ennenkuin vauva humaltuu ja tuskin silloinkaan.
ja jos niin kännissä imettää, niin riskit aiheutuu lapselle enemmän jo siitä äidin käsittelystä kuin itse rintamaidosta jossa on alkoholia... Tuskin monellakaan on kovin vakaa käsi ja selkeä puhe enää tolloin...
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Onko jollain tästä muuten ihan oikeasti jotain tutkimusta tai edes lehtijuttua palstamutun lisäksi? :snotty:
Imetystukilistan sivuilta voi käydä lukemassa jos kiinnostaa, sieltä löytyy nämä faktat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä imetin kerran humalassa. Olin juonu 6 pulloa olutta. Vauva ei ollut taipuvainen oksenteluun tai edes pulautteluun, mutta nämä maidot tuli kaaressa ulos. Siitä lähtien annoin ne kerrat korviketta kun olin juonut.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:aina näitä samoja kysymyksiä ja aloituksia.. eikö ois helpompi olla ryyppäämättä????