Jos et osaa kieltäytyä tiskaamisesta, niin paikallaan on että opettelet huijaamaan.
Laita pari sormea ja ranne siteeseen joulunpyhiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos et osaa kieltäytyä tiskaamisesta, niin paikallaan on että opettelet huijaamaan.
Laita pari sormea ja ranne siteeseen joulunpyhiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27660626:Totta, mutta sä lienet porukasta se, jolle kertakäyttöastiat ei kelpaa.
En tarvitse kruunua, mutta kaunis sana edes joskus voisi kuulostaa ihan kivalta.
Kukas hoitaa muun ruokahuollon, kymmenelle aamupalasta iltapalaan keittäminen ym. vie myös viikossa kaiketi jonkun toisen burn outin partaalle?
Voitte varmaan arvata. Se olen minä. Siinä onkin se seuraava keskustelun aihe.
Voitte varmaan arvata. Se olen minä. Siinä onkin se seuraava keskustelun aihe.
Jos olet astumassa suojatielle ja näet että lähestyvä auto ei aio pysähtyä, käveletkö auton alle koska sen PITÄISI pysähtyä? Maailmassa on paljon epäreiluutta, mutta ne ei muutu sillä että epäreiluuden kohde suostuu hyväksikäytettäväksi.Jokaisen pitäisi ymmärtää sanomattakin että toisia pitää auttaa eikä yhden niskaan paiskata kaikkea, mutta kuten sanottu itseäni saan syyttää.
:OKiltin tytön syndrooma. Tokihan olen yrittänyt ryhdistäytyä ja mitä siitä on seurannut. Pahan puhumista, suuttumista, eristämistä jne. Muuten minulle on ihn sama vaikka kukaan ei puhuisi minulle vuoteen, mutta joulu pitää olla sellainen, että ei tiuskita ja tapella tiskaamisesta.
Sisäistit asiani oikein hyvin. Juuri tätä yritin kertoa.
Puhutko sä nyt joulusta vai koko viikosta? Ja sitten ihan sellainen juttu, että kun sinut on kutsuttu jonnekin, niin sen kutsujan tehtävä on huolehtia vieraistaan. Myös vieraidensa tiskeistä. Sä teet nyt asiasta itsellesi suuremman ongelman kuin mitä se onkaan. Otat ne kertakäyttöastiat mukaan ja ne, joille ei 25.12. eteenpäin kertikset kelpaa, käyttävät oikeita astioita ja tiskaavat astiansa itse tai syövät tiskaamattomilta astioilta.Tuskin. Tuo nyt oli vaan miehen heitto. En varmasti ole ainoa jolle kertakäyttöastiat ei kelpaa jouluna.
Ei voi olla totta, sä menet pitämään täyshoitoa sinne kymmenelle hengelle.
Itket jo nyt, meinaat sitten mennä tuon viikon keikan jälkeen lataamoon?
Kannattaa alkaa varmaan noudattamaan omia ohjeita.Että äiti pitää tunteet sisällä raskaan menetyksenkin aikana. Mitä lapset tästä saa?ei mitään. Ihmisen pitää itkeä kun itkettää ja surra kun on surun aika. Voin kertoa, että olen tavannut ihmisiä joiden lapsuuden perheessä kaikki tunteet salattiin lapsilta ja siitä ei ole seurannut mitään hyvää!!!!
No mutta sitten sun miehesi tiskaa ja laittaa ruokaa, jos kerran on pakko tuonne lähteä ja kaikki muut ovat liian vanhoja, liian nuoria tai liian sairaita laittaakseen rikkaa ristiin koko viikon aikana. Kai sun miehesi sentään tajuaa, että olet ihan lopussa?Lataamo on lähellä jo nyt. Jokainen lähipiiristäni tietää mikä tilanteeni on, kuitenkin jaksetaan syyllistää "etkö ymmärrä tämä voi olla xxxxxxn ja xxxxxxxn viimeinen joulu, pitäähän heidän saada olla se lasten kanssa" ja jos sitten kävisi niin, että seuraavaa joulua ei tulisikaan, niin syyttäisin itseäni loppu elämän, että en joustanut. Lataamossa voi sitten ainakin levätä.
Voitteko lyhentää reissua?Lataamo on lähellä jo nyt. Jokainen lähipiiristäni tietää mikä tilanteeni on, kuitenkin jaksetaan syyllistää "etkö ymmärrä tämä voi olla xxxxxxn ja xxxxxxxn viimeinen joulu, pitäähän heidän saada olla se lasten kanssa" ja jos sitten kävisi niin, että seuraavaa joulua ei tulisikaan, niin syyttäisin itseäni loppu elämän, että en joustanut. Lataamossa voi sitten ainakin levätä.
Eiköhän ne lapset näe näitä vanhuksia muutenkin ja kärsivät enemmän sinun mielenterveysongelmistasi ja hoitoon joutumisesta, kuin siitä, että yksi joulu oli jotakin muuta kuin sinun sekopäävanhemmat/ appivanhemmat haluavat. Nosta itsesi tuosta valheellisesta paskasta heti!Lataamo on lähellä jo nyt. Jokainen lähipiiristäni tietää mikä tilanteeni on, kuitenkin jaksetaan syyllistää "etkö ymmärrä tämä voi olla xxxxxxn ja xxxxxxxn viimeinen joulu, pitäähän heidän saada olla se lasten kanssa" ja jos sitten kävisi niin, että seuraavaa joulua ei tulisikaan, niin syyttäisin itseäni loppu elämän, että en joustanut. Lataamossa voi sitten ainakin levätä.