Menee hermo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Työparini on jatkuvasti sairaslomalla joko itsensä takia tai lapsen ja meillä siis työ jossa se pari on tosi tarpeellinen. Ei sille tietenkään voi mitään jos sairastaa, mutta kun se on tyyliin joka viikko.
Ja muutenhan tää ei mua rassaiskaan mutta kun aina en saa tuuraajaa ja itse joudun sitten tosi koville (vastuu) ja väsyn siinä.
Tämä on varmaan turhaa narinaa, mutta puran vain tuntojani tänne.

Ja näitähän riittää jotka hakee jatkuvasti jostakin risahduksesta saikkua ettei tarttis töissä olla. Ei yhtään ajatella juuri esim työtoveria. Onhan lapsella toinenkin vanhempi olemassa, jonka kuuluu myös hoitaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja näitähän riittää jotka hakee jatkuvasti jostakin risahduksesta saikkua ettei tarttis töissä olla. Ei yhtään ajatella juuri esim työtoveria. Onhan lapsella toinenkin vanhempi olemassa, jonka kuuluu myös hoitaa?!

Niinpä ja jos hänen miehensä on kotona hoitamassa niin kysyy että voiko lähteä aikaisemmin....tekisi mieli sanoa että et voi, mutta en jotenkin raaski

Niinpä ja jos hänen miehensä on kotona hoitamassa niin kysyy että voiko lähteä aikaisemmin....tekisi mieli sanoa että et voi, mutta en jotenkin raaski

Pitää kai vaan opetella raaskimaan.... :/
tai kysy, että jos se lähtee tänään aikasemmin niin voitko sä lähtee huomenna... että muutenkin koko rojekti on jäänyt sun harteillesi...

Sehän kuuluu tietenkin esimiehellenne puuttua tähän asiaan.
Joskus olen kuullut niinkin härskejä tapauksia, että äiti hakenut saikkua sairaan lapsen hoitamiseen ja isä kuitenkin ollut esim työttömänä kotona!