A
Apuja
Vieras
Olen nykyään koko ajan vihainen. Rähjään ja nalkutan miehelle ja teineille - nuorimmalle en niinkään. Voin itse pahoin. Yksinänikin kiukustun levälleen jätetyistä tavaroista ym. Olen uupunut, kireä, väsynyt. Etenkin ennen kuukautisia puurran kotitöitä niin kauan kuin pystyn kivuiltani kävelemään - enkä edes liioittele. Meillä on iso perhe ja iso talo. Väsyn kotitöihin ja väkimäärään. Niin paljon kuin perhettäni rakastankin. Teinin seurustelukumppani on tosi kiva, mutta mielessäni väsyn häneenkin, kun viettävät meillä paljon aikaa. Ja itse olen heitä kehottanut tuntemaan itsensä tervetulleiksi meille aina... Olen liian auttavainen ja kiltti. Järjestän mukavia asioita muille. Nyt tuntuu, etten halua tehdä mitään enkä nähdä ketään. Olen miehelle vihainen kaikesta mahdollisestta ja mahdottomasta. Parisuhteelle eI tietenkään ole hyväksi.
on sellainen olo, etten ole ansainnut äitienpäivää. Mikään marttyyri en ole, vaan oikeasti olen ollut about 1/2v ihan kamala. Sitä ennen käsittääkseni olen ollut paljon mukavampi. Kuolemantapauksia on ollut perhepiirissä. Ikääkin on 40+ eli mikään nuoruuskriisikään ei ole kyseessä. Työ ei minua uuvuta. Työstäni pidän.
keksiikö joku jotain tämmöiseen tilanteeseen? Mitä ihmettä voin tehdä? Mistä voisi johtua?
on sellainen olo, etten ole ansainnut äitienpäivää. Mikään marttyyri en ole, vaan oikeasti olen ollut about 1/2v ihan kamala. Sitä ennen käsittääkseni olen ollut paljon mukavampi. Kuolemantapauksia on ollut perhepiirissä. Ikääkin on 40+ eli mikään nuoruuskriisikään ei ole kyseessä. Työ ei minua uuvuta. Työstäni pidän.
keksiikö joku jotain tämmöiseen tilanteeseen? Mitä ihmettä voin tehdä? Mistä voisi johtua?