melko törkeetä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
lapsella tänään synttärit ja kummitäti lupasi tulla käymään. eilen vielä soitti pojalle ja sanoi että tulee kymmenen jälkeen. noh,nyt kun poika yritti soittaa kun odotanut koko päivän ei vastaa... nyt sit laitto mun puhelimeen viestin että sori unohdin "jaken" synttärit tuun joku pv käymään. minusta törkeetä:O mitn voi unohtaa kun eilen illalla vielä soitti ja sao et lahja on. ja ihminen on vielä 30 paremmalla puolella että jos ois esim 15-16v niin ymmärtäisin paremmin...

niin...eniten mua surettaa pojan puolesta kun niin odotti ja ne oli vielä yhessä ostanu viikolla sen cars ohjattavan auton ja kummitädin ois pitäny se tuoda tänään...poika täyttää 5v... kaikki muut vieraat on käyny paitsi mummu ja pappa tulee illalla,, mut miks se noin teki.. no ois voinu ees illalla tulla..

[QUOTE="jaa";24552046]Olisko ollut juomassa? Ei kai kukaan tuota muuten unohda noin nopeasti.. Makaa nyt krapulassa kuitenkin. (ai miten niin alkoholistin lapsi kun heti näin mietin?)[/QUOTE]no minulla oli viime lauantaina hirveä krapula, ja silloin oli myös lapsenlapsen synttärit. kyllä mä itseni paikalle raahasin, niin tuskaisaa kuin se olikin. mutta ehkä kaikki ei sitten jaksa näin tomia

Voihan olla, että hänellä tullut jotain sellaista mikä saanut unohtamaan lapsesi synttärit. Ikävää, mutta ei mielestäni maata mullistavaa. Kyllä sitä kerkeää kahvitella myöhemminkin. Lapselle toki ikävää, mutta vanhempana sinun ei kuulu jäädä suremaan tätä vaan reippaasti sanoa lapselle, että kummi tulee toinen päivä sitten!

Voihan olla, että hänellä tullut jotain sellaista mikä saanut unohtamaan lapsesi synttärit. Ikävää, mutta ei mielestäni maata mullistavaa. Kyllä sitä kerkeää kahvitella myöhemminkin. Lapselle toki ikävää, mutta vanhempana sinun ei kuulu jäädä suremaan tätä vaan reippaasti sanoa lapselle, että kummi tulee toinen päivä sitten!

joo no niin sanoinkin REIPPAANA että se täti tulee joku muu kerta. OTTAA AIVOON TUOLLASETKIN JOTKA NEUVOO SIT MITEN PITÄÄ SANOA,KUN EN EDES SITÄ KYSYNYT.

No en kyllä kirjaimellisesti tarkoittanut, että sinun pitäisi juuri näin sanoa. Mielestäni jäät jumittamaan tähän asiaan liikaa. Lapsikin vaistoaa sen. Jatka elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24552110:
no minulla oli viime lauantaina hirveä krapula, ja silloin oli myös lapsenlapsen synttärit. kyllä mä itseni paikalle raahasin, niin tuskaisaa kuin se olikin. mutta ehkä kaikki ei sitten jaksa näin tomia

Oletpa sinä ihana ja reipas mummo, kun oikein pahassa krapulassakin viitsit raahautua lapsenlapsen juhliin....ei helvetti, jos olisit meille tullut niin olisin sellaisen viinalta haisevan ja tärisevän mummon heittänyt helvettiin!

[QUOTE="Maija";24552221]Oletpa sinä ihana ja reipas mummo, kun oikein pahassa krapulassakin viitsit raahautua lapsenlapsen juhliin....ei helvetti, jos olisit meille tullut niin olisin sellaisen viinalta haisevan ja tärisevän mummon heittänyt helvettiin![/QUOTE]

:D niin mäki oisin tehny:D

[QUOTE="Maija";24552221]Oletpa sinä ihana ja reipas mummo, kun oikein pahassa krapulassakin viitsit raahautua lapsenlapsen juhliin....ei helvetti, jos olisit meille tullut niin olisin sellaisen viinalta haisevan ja tärisevän mummon heittänyt helvettiin![/QUOTE]enpä tärissyt enkä haissut viinalle ja pojallenikin asian tunnustin vasta jälkeen päin on meilläkin joskus joku ollut krapulassa ja ihan nähtävässä sellaisessa, mutta eipä häntä ole pihalle heitetty

no minun toisen tytön kummit keksii mitä ihmeellisimpiä esteitä etteivät pääse tulemaaan, tänäänki piti olla työpäivä ja tuollahan nuo kaupungilla kauppoja kierteli kun lapsen kanssa olin liikenteessä, eikä mitään riitaa tms ole ollut. no, erehyksiä sattuu kummien valinnoissa, ja ottaa oppia sitten kun itsekin on muutaman kummi että miten ei ainakaan itse käytäydy.. mut oksettaa teeskentely, sanosivat suoraan ettei kiinnosta..

Kyllä meillä pyörii kaikki kummit ja kaimat kylässä vaikka miten heikossa kunnossa. Välillä ollaan koko sakki posket täynnä. Viime vuonnakin kummitäti oli niin tillintallin että luuli olevansa omilla synttäreillään. Alkoi sitten puhaltamaan kynttilöitä kun pahoinvointi yllätti ja lensi oksen seassa tekohampaat pojan kakkuun. Kyllä meitä nauratti.

Yhteistyössä