Melko neroja nuo M0det, anteeksi vaan :)

Tämäkin meni tarkastukseen ennen julkaisua ja yllätyin ku julkaisivat.

Olin ehkä liian tuomitsevan kuuloinen, anteeksi siitä tai no en voi pyytää silleen syvällisemmin anteeksi, koska en ollut oikeasti tuomitseva, noh, pyydän varalta kuitenkin semisti anteeksi :)

Modet/Mode oli kuitenkin niin suoraselkäinen, että julkaisi tämän, niin kirjoittelen vielä tämänkin kuun :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
täältä siivottiin paljon pois

aloitus oli rättismäisen i.d. ioott.timainen

mittaili uusia jäseniä hepin ja daisareiden kokojen mukaan, oliko piparimitatkin ehkä?

kiva jos hän vaikenee ikiajoiksi maailmankaikkeuden turhimpien ja tyhymimpien aloitustensa kanssa
 
Aloitushan oli mitä mainion sekä kaiken lisäksi kaksplussaa palveleva ja mitä tuohon äänestykseen tulee, niin se oli hassun hassu ja äänestys oli vapaaehtoista, mutta mitään loukkaavaa siinä ei ollut, ei millään mittapuulla.

Älykkyyttä on monenlaista kuten idiotismiakin.



täältä siivottiin paljon pois

aloitus oli rättismäisen i.d. ioott.timainen

mittaili uusia jäseniä hepin ja daisareiden kokojen mukaan, oliko piparimitatkin ehkä?

kiva jos hän vaikenee ikiajoiksi maailmankaikkeuden turhimpien ja tyhymimpien aloitustensa kanssa
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Aloitushan oli mitä mainion sekä kaiken lisäksi kaksplussaa palveleva ja mitä tuohon äänestykseen tulee, niin se oli hassun hassu ja äänestys oli vapaaehtoista, mutta mitään loukkaavaa siinä ei ollut, ei millään mittapuulla.

Älykkyyttä on monenlaista kuten idiotismiakin.
Ei ollut minunkaan mielestäni, hassu se oli mutta eihän kenenkään oikeasti tartte tuommoisiin vastailla jos on niin herkkänahkainen, ei se mikään virallisen tahon kysely ollut. Mä oisin voinut huvikseni vastata jos ois kaikkia koskenut:)
 
Mainitsin siinä ketjussa, että vanhatkin palstalaiset saavat osallistua äänestykseen ja se on jopa suotavaa.

Minä äänestin, toivottavasti kukaan ei nyt tunnista.

Ei ollut minunkaan mielestäni, hassu se oli mutta eihän kenenkään oikeasti tartte tuommoisiin vastailla jos on niin herkkänahkainen, ei se mikään virallisen tahon kysely ollut. Mä oisin voinut huvikseni vastata jos ois kaikkia koskenut:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä