Melkein sukua julkkikselle-gallup

03.02.2005
839
0
16
Eli millä tavalla olet tai olet ollut "melkein sukua"jollekin julkisuuden henkilölle :)

Mulla ainakin tää,että näyttelijä Kari Väänäsen äiti asui mun äitini kanssa samassa talossa poismenoonsa asti.Tykkäsi kauheasti meidän esikosta ja usein toi lahjoja hälle,kun kävi kylässä.Kutsui "pikku enkelikseen".Ihana ihminen oli =)

Niin monelle, etten jaksa edes luetella :saint:

Mutta jos yhden tai pari heittäisi, niin vaikka Kari Väänäselle ;) Jaa mitenkö? Noh, ainakin pariakin eri kautta :)
Tai vaikka Jean S:n eräälle jäsenelle. Ne mukavat teiniajat =) :

Siis oikeestihan se menee kai niin että ei oikeesti olla sukua..? :D

Mun isä on Kari Salmelaisen kaksoisolento, äidin koulukaveri on Riitta Väisänen, mun veli ja mä on oltu pari kertaa telkassa ja serkun pikkuserkku on Jari Sarasvuo :xmas:

marco bjuström vieraili kampaamossa jossa minulle laitettiin hääkampausta.

danny ja mikko alatalo ovat olleet kanssani samassa lentokoneessa. ai niin ja se missi, elina nurmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Noo...siskonlikka on ollut 2 kertaa esiintymässä Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa =)
Ah, mutta tuohan olikin, että on sukua melkein julkkikselle :D Mutta olen ollut lapsena kotiarestissa näyttelijä Ville Virtasen takia, käviskö se melkein sukulaisuudeksi?

mun siskon kummitädin miehen poika on neon2 solistin isä, remu aaltosen äiti on asunut meitin alakerrassa, Simo Salminen on pidellyt mua sylissä kun olin vauva, meitin iskä on ollut Mikko Niskasen mökillä missä oli myös Tapani Kansa jne jne..

Olin samassa hississä Markus kajon kans, vähän rupes hihityttämään, en voinut mitään :xmas:
pikkuserkku on ollut juontajana eräässä myöhäisillan ohjelmassa. Samoin hän esiintyy iki-ihanassa Tytöt tykkää musiikkivideossa.
yhden poliitikon kans olen käynyt kahveella.
Heidi Kyrön orkesterin rumpalin kans olen tanssinut lavatansseissa (ei mitään hajuamikä bändi, luultavasti ei sama kuin nyt)
Peltsi-radiojuontaja maksoi mun siskon taksin.
Äidin enon vaimo leikki lapsena Katri -Helenan kans.
:laugh:
hauska ketju.. :D
Ai niin, ja nightwishin yks jäsen on täältä meidän pikkukylältämme kotoisin. :D

Yhteistyössä