Melatoniini uneen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LK

Vieras
Onko kukaan kokeillut melatoniinia unettomuuteen? Onko millaisia kokemuksia? Itsellä univaikeuksia (ylläri näin lapsiperheessä..) ja perjantaina lääkäri.. Saisinkohan tuota vaikka ensisijaisesti tarkoitettu yli 55 vuotiaille. Tavalliset unilääkkeet saa kai niin tokkuraan ettei aamulla saa itseään ylös kuuden maissa millään..
 
Mulla päinvastaista hoitoa tehty :D. Melatoniinia poistettu ( hajoitettu ) elimistöstä niin että on pirteämpi aamulla ja unet lyhenivät tunnilla. Kaippa se toisinkinpäin toimii sitten yhtä hyvin:)
 
Se on tarkoitettu lähinnä nukahtamis lääkkeeksi.Ei sinällään ole unilääke.Ja saa sitä nuoremmatkin tai siis mulla on niitä enkä ole vielä 55 ;)
Sinun siis kannattaa miettiä minkä laiseen "vaivaan" lääkettä haet.Tuo lääke ei auta nukkumaan "paremmin" eli jos heräilet yöllä etkä saa uudelleen unta niin tuo ei auta siihen...Ja ainakaan minulle ei ole tuosta tullut mitään ylimääräistä tokkuraa...
 

Yhteistyössä