meinaspa anoppi suuttua kun pyysin pojan hakeen kelakortteja takasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just joo. Ihme anoppi sulla :D Meillä on miehellä meidän kaikkien kelakortit, ne on vaan hälle jääny mut eipä se mitään kun mies meillä eniten maksaakin kaikki nii jos apteekista tarttee lääkkeitä nii ompahan valmiina :)

Heit ötttismönkiäinen, voimia ja haleja sulle masennukseen ja uupumukseen. Kyllä elämä voittaa aina :hug:

Kiitos Hömppä, oon mä paljon parempana kuin talvella, mut melko pienet asiat vielä väsyttää totaalisesti ja mieliala vaihtelee melko normaalista itkuisaksi/ahdistuneeksi jne jotkut asiat on melkeen ylivoimaisia, kuten esim laskujen teko/laskujen maksu, ja muisti on menny tosi huonoksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Kiitos Hömppä, oon mä paljon parempana kuin talvella, mut melko pienet asiat vielä väsyttää totaalisesti ja mieliala vaihtelee melko normaalista itkuisaksi/ahdistuneeksi jne jotkut asiat on melkeen ylivoimaisia, kuten esim laskujen teko/laskujen maksu, ja muisti on menny tosi huonoksi :/

Mulla itsellä on taipumusta paniikkihäiriöön ja ahdistuneisuuteen niin voin kuvitella hieman miltä sinusta tuntuu kun kaikki menee toisin ku haluais, mut joka päivä on aina uus eikä tiedä mitä elämä tuo tullessaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
korttihai; mulla on ollut paha masennus ja uupumus, enkä tosiaan oo jaksanu anopilta tapella kortteja takasin ku se ei nätisti pyytämällä oo niitä antanut.
toi masennus + uupumus ei kyllä vieläkään oo ohi

Kunhan tokenet, niin sitten varmaan on aika vähän jutella anopin kanssa. Voit ihan ystävällisesti ja rauhallisesti sanoa, että hoidat itse lastesi asiat, vaikka oletkin iloinen, että anoppi haluaa myös hoitaa heitä.

Toivottavasti miehesi on tukenasi ja myös osaltaan äidilleen tekee selväksi, että te hoidatte ihan itse lastenne asiat. Anoppisi kuulostaa sellaiselta, että hän suuttuu verisesti ystävällisestäkin sanomisesta, mutta sekin on parempi vaihtoehto kuin antaan hänen puuttua teidän elämäänne.

Yhteistyössä