Meinasin tukehtua kieleeni, kun älysin, että te ootte päässeet lehteen.

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
mulla meinas kans mennä purkka vääräänkurkkuun, kun kävelin lehtihyllyn ohi ja näin ISON lööpin tisseistä :whistle: onneks ei omia tullut laitettua
Mulle tuli vaan mieleen että "hyvä ämmät, pääsitte sit lehteen - ja lapsetkin ovat ylpeitä teistä nyt!" :saint:

Aattelee jonkun teini-ikäisen mutsia, jonka teini tasan tietää, että äippä kirjottelee tänne. Sit se kattelee tota lehtijuttua... Voin uskoa, että sitäkin hävettää :xmas:

Mun piti just kysyä, että kai ne oli tämän palstan tissikuvat ku lööppiin oli päässy. Hitsi kun en ehtiny tänne eilen illalla. Enkä oo edes avannu sitä tissikuvaketjua kertaakaan!
Vieläkö se löytyis? Onko eilen ollu paljonki polemiikkia siitä? Onko linkkejä ketjuihin? :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ja mä taas esitin julkikiitokset, loistojuttu, rintojen vapautusrintaman ensimmäinen askel.

*ääresttyytyväisenä yhä*
Anteeksi mitä? Mikä hemmetin rintojen vapautusrintama? :eek:

...tää palsta vaikuttaa jo melkein pelottavalta.

No ehkei sitä siksi oltu tarkoitettu mutta...

Loistojuttu! Ja mitä sitä nyt rintoja häpeämään. =)

(mäkin vilautin eilen, lehteen en kyllä päässyt mutta ideahan tärkein)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mun piti just kysyä, että kai ne oli tämän palstan tissikuvat ku lööppiin oli päässy. Hitsi kun en ehtiny tänne eilen illalla. Enkä oo edes avannu sitä tissikuvaketjua kertaakaan!
Vieläkö se löytyis? Onko eilen ollu paljonki polemiikkia siitä? Onko linkkejä ketjuihin? :D :D :D
Mä näin sen sillon kun se täällä pyöri, tais olla 8-sivuinen sillon. Ihmettelin vaan, että mitäs perkelettä - nyt ne on seonneet lopullisesti...

Ja sit eilen. Iltsikan lööppi. Voi vituralla :LOL:

Oon ollu nettipimennossa maanantaista asti, en tiiä mimmosta keskustelua täällä on käyty asiasta aiemmin...

:)
Voi hyvänen aika! Nyt eletään kakstuhattalukua ja r u u s a n kanssa samaa mieltä; ei mitään hävettävää!! Rinnat eivät ole sukupuolielin. Kulkeehan miehetkin ilman paitaa. Röyhkeimmät heistä ovat jopa töissäkin ilman paitaa ;)

Ja mä taas esitin julkikiitokset, loistojuttu, rintojen vapautusrintaman ensimmäinen askel.

*ääresttyytyväisenä yhä*
Anteeksi mitä? Mikä hemmetin rintojen vapautusrintama? :eek:

...tää palsta vaikuttaa jo melkein pelottavalta.

No ehkei sitä siksi oltu tarkoitettu mutta...

Loistojuttu! Ja mitä sitä nyt rintoja häpeämään. =)

(mäkin vilautin eilen, lehteen en kyllä päässyt mutta ideahan tärkein)
Ei niitä hävetä pidäkään, mutta miksi ne pitää läväyttää Kaksplussalle? :D :D

mulla meinas kans mennä purkka vääräänkurkkuun, kun kävelin lehtihyllyn ohi ja näin ISON lööpin tisseistä :whistle: onneks ei omia tullut laitettua
Mulle tuli vaan mieleen että "hyvä ämmät, pääsitte sit lehteen - ja lapsetkin ovat ylpeitä teistä nyt!" :saint:

Aattelee jonkun teini-ikäisen mutsia, jonka teini tasan tietää, että äippä kirjottelee tänne. Sit se kattelee tota lehtijuttua... Voin uskoa, että sitäkin hävettää :xmas:
Niinkö, mulla ei ollut edes kuvia siinä lehdessä/ketjussa ja kun menin hakeen 14v tyttöä tuolt naapurikylän Salen edestä niin siellä se julisti lööpin edessä kavereilleen, että
"hei kattokaa kaikki... tää on se plussapalsta miss mein äiti aina chattaa ja noit sen kaverit on pistäneet sinne tisseistään kuvia"
Paremminkin musta se vaikutti ylpeeltä :D :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Voi hyvänen aika! Nyt eletään kakstuhattalukua ja r u u s a n kanssa samaa mieltä; ei mitään hävettävää!! Rinnat eivät ole sukupuolielin. Kulkeehan miehetkin ilman paitaa. Röyhkeimmät heistä ovat jopa töissäkin ilman paitaa ;)
Ei tässä kukaan ole sanonut, että rintoja pitäisi hävetä :xmas:

hienoa hienoa
munkin mielestä hieno juttu. mitäpä sitä häpeilemään luonnollista asiaa. saa miehet olla ylpeänä kun vaimojen tissejä kehuskellaan ympäri suomenmaan.., ehkäpä jopa ulkomailla asti. omiani en tosin uskaltanut laittaa, mutta minä olenkin tällainen arkajalka nyhverö..

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Niinkö, mulla ei ollut edes kuvia siinä lehdessä/ketjussa ja kun menin hakeen 14v tyttöä tuolt naapurikylän Salen edestä niin siellä se julisti lööpin edessä kavereilleen, että
"hei kattokaa kaikki... tää on se plussapalsta miss mein äiti aina chattaa ja noit sen kaverit on pistäneet sinne tisseistään kuvia"
Paremminkin musta se vaikutti ylpeeltä :D :LOL: :LOL: :LOL:
Ihan totta?
??
Mä olisin luultavasti hävennyt hengiltä 14-vuotiaana, jos mutsi olisi järjestänyt moisen tempauksen.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ei tässä kukaan ole sanonut, että rintoja pitäisi hävetä :xmas:
En minäkään sanonut?? Tietääkseni??? Sinä aloitit ketjun toteamalla, että meinasit tukehtua kieleesi häpeästä....ei mitään hävettävää!!

Yhteistyössä