Meinasin tukehtua kieleeni, kun älysin, että te ootte päässeet lehteen.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
mulla meinas kans mennä purkka vääräänkurkkuun, kun kävelin lehtihyllyn ohi ja näin ISON lööpin tisseistä :whistle: onneks ei omia tullut laitettua
Mulle tuli vaan mieleen että "hyvä ämmät, pääsitte sit lehteen - ja lapsetkin ovat ylpeitä teistä nyt!" :saint:

Aattelee jonkun teini-ikäisen mutsia, jonka teini tasan tietää, että äippä kirjottelee tänne. Sit se kattelee tota lehtijuttua... Voin uskoa, että sitäkin hävettää :xmas:
Niinkö, mulla ei ollut edes kuvia siinä lehdessä/ketjussa ja kun menin hakeen 14v tyttöä tuolt naapurikylän Salen edestä niin siellä se julisti lööpin edessä kavereilleen, että
"hei kattokaa kaikki... tää on se plussapalsta miss mein äiti aina chattaa ja noit sen kaverit on pistäneet sinne tisseistään kuvia"
Paremminkin musta se vaikutti ylpeeltä :D :LOL: :LOL: :LOL:
Ihan totta?
??
Mä olisin luultavasti hävennyt hengiltä 14-vuotiaana, jos mutsi olisi järjestänyt moisen tempauksen.
Kyllä se olin minä, joka häpesin tyttäreni iloista avautumista... koko kotimatkan hän hehkutti juttua kyydissä tulleelle tyttökaverilleen. Ja tämä vieraskin tyttö oli hyvin innostunut... sanoin tytöille, että ei sitten heiltä mitään tälläsiä tempauksia, galtsus on ihan tarpeeks paljasta pintaa ennestäänkin. :(

ja RadioAaltoki uutisoi tänä aamuna siittä :LOL: :LOL: oli yrittäny se aamun Olga K tuottajansa kanssa ettiä sitä ketjua näiltä sivuilta mutteivät löytäneet. heiän miespuoliset kollegansa tosin olivat jo eilen käyneet kahtomassa ja helposti löytäneet tiensä oikeaan ketjuun... mitäs me tästä voimme päätellä? miehiä tissit kiinnostaa :LOL: :LOL:

JONSERED Karhunkantaja
Mä tarkennan vielä sen verran, että ei tisseissä ole mitään häpeämistä (<- tavatkaa tuo), mutta siinä on, että lykkää ne mammafoorumille pällisteltäväksi ;D
Ookei, seuraavaksi sovitaan treffit Stockan kellon alle ja paljastetaan utareisto siellä, kaikki kerralla. Pääsisiköhän Kymppiuutisten pääaiheeksi? Edes rinnanpääaiheeksi?

Mä tarkennan vielä sen verran, että ei tisseissä ole mitään häpeämistä (<- tavatkaa tuo), mutta siinä on, että lykkää ne mammafoorumille pällisteltäväksi ;D
Mites noi mahakuvat sitten? Kun niissäkin näkyy ne tissit? Siis paidan sisällä tai rintsikat päällä? Sekin sitten ihan helvetin hävettävää?

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ookei, seuraavaksi sovitaan treffit Stockan kellon alle ja paljastetaan utereisto siellä, kaikki kerralla. Pääsisiköhän Kymppiuutisten pääaiheeksi? Edes rinnanpääaiheeksi?
No siinä ois jo kieltämättä asennetta, pankaas mennen!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mites noi mahakuvat sitten? Kun niissäkin näkyy ne tissit? Siis paidan sisällä tai rintsikat päällä? Sekin sitten ihan helvetin hävettävää?
Kieltämättä.

Yhteistyössä