Meille tulee kokeeksi mies!!! :)

• Viestiketjun aloittaja innosta tuhisten
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Se mieshän kannattaa sitten rengastaa mahdollisimman pian kun olet varma että haluat miehen pitää, jotta jos mies katoaa, löytäjä tietää mihin miehen voi palauttaa harharetkiltään. Omistusmerkin tatuoiminen on varmempaa kun jotkut miehet osaa ottaa tuon rinkulan pois sormestaan.

Valtiollakin on myös noita virastoja joissa on löytömieskoppeja mistä voi aamuisella soitella onko miestä näkynyt.
:LOL:

Kananmuna
Pentu-miehistä haikaileville suosittelisin kuitenkin mielummin hieman vanhempaa yksilöä.

Pentu-miehet ovat rasittavia ja jos he eivät vielä ole edes murrosikää ohittaneet voi tilanne räjähtää käsiin pahasti. Joillain miehillä kun tuntuu tuo murrosikä vaan venyvän ja se onkin helpointa tunnistaa siitä että vielä yli 25 vuotiaana käyttäydytään kuin teini. Näihin yksilöihin ei auta edes käsien puuhkaan vieminen rangaistuksen merkiksi, saati useat vierailut putkissa liiallisen keskikaljan kittaamisen takia. Näillä miehillä saattaa olla myös vakavia ongelmia agressioiden kanssa ja voivat joskus jopa purkaa näitä tarpeitaan kotona.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Mä haluaisin tosi kovasti uuden miehen mutta en uskalla, sillä olen jo joutunut luopumaan kolmesta. Yksi karkasi edelliseen perheeseen, toinen uuteen ja kolmatta en jaksanut paimentaa vaan annoin pois. Olen nyt päättänytkin että odotan kunnes nuo lapset kasvavat ja otan sitten pentu-miehen jonka opetan alusta saakka tottelemaan!
Kannattaa käyttää yökyläilemässä miehiä kuitenkin ootteluaikana, muuten et ehkä jaksa kouluttaa myöhemmässä vaiheessa. Pysyy tietty tuntuma sulla yllä, ko olet kuitenkin vähän tekemisissä niiden kanssa.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
Pentu-miehistä haikaileville suosittelisin kuitenkin mielummin hieman vanhempaa yksilöä.

Pentu-miehet ovat rasittavia ja jos he eivät vielä ole edes murrosikää ohittaneet voi tilanne räjähtää käsiin pahasti.
Niin ja sisäsiisteys on monesti puutteellista näillä pentumiehillä. Tosin sekin riippuu kasvattajasta. Toisaalta vanha mies ei välttämättä opi uusia temppuja. Meillä kotona kaksi pentumiestä, ei vielä luovutusikäisiä, mutta osaavat kuitenkin omat jälkensä siivota ja imuriakin käyttää. Vanhempi mies talossa ei vielä ole oppinut moista, mutta osaa onneksi muita temppuja mitkä vähän kompensoi.

Beep
[QUOTE="Vieras";26677791]Kesämiehet on ihania.

Pidä sitten syksyllä varasi, oma kesämieheni oli niin ovela, että jäi taloksi ja alkoi tehdä jälkeläisiä .Enhän sitä sitten raaskinut pois antaa.[/QUOTE]

Joo mieki kerroin jo niistä, muistelin vaa virheellisesti, että ois rankkuriks nimetty kyseinen virkamiestaho. Googlailu paljasti kyseessä olevan ilmeisesti tälläinen yksikkö kuin poliisit, olenko oikeassa?
Kyllä, anteeksi tuolta välistä mulla taisi mennä pari viestiä turhan pikalukuna :)
Tiesitkö että alkujaan poliisien tehtävänä oli paimentaa isimies-vainojen aikaan vangittuja odottamaan ero-oikeudenkäyntejä.

Toisinaan joku kateellinen nainen tai muu mies saattoi huutaa että on nähnyt jonkun ukkomiehen pettävän ja vaikka se olisikin ollut valhetta, tuon pimeän ajan luonteeseen kuului uskoa syytöstä ja arvioidaan, että tuohon aikaan tuomittiin tuhansia syyttömiä eroamaan kyläyhteisöstä. Huhut kertovat että karkoitetut majoittuivat asumaan tarujen Sherwoodiin ja kostivat kurjaa kohtaloaan ryöstämällä ohikulkijoita.

Onneksi ollaan päästy noista ajoista ja nykyään meillä on monia paikkoja minne viedä uskoton mies ja jopa laki sanoo ettei niitä saa hyljätä metsään. Ja toki META järjestää ajoittain näyttäviä mielenosoituksia miesten oikeuksien puolesta. Ikävää toki että toisinaan ne hihhulit iskee Assemblyn kaltaisiin tapahtumiin ja vapauttaa joukon villimiehiksi luulemiaan nörttejä kaduille.

Pentu-miehet ovat rasittavia ja jos he eivät vielä ole edes murrosikää ohittaneet voi tilanne räjähtää käsiin pahasti. Joillain miehillä kun tuntuu tuo murrosikä vaan venyvän ja se onkin helpointa tunnistaa siitä että vielä yli 25 vuotiaana käyttäydytään kuin teini. Näihin yksilöihin ei auta edes käsien puuhkaan vieminen rangaistuksen merkiksi, saati useat vierailut putkissa liiallisen keskikaljan kittaamisen takia. Näillä miehillä saattaa olla myös vakavia ongelmia agressioiden kanssa ja voivat joskus jopa purkaa näitä tarpeitaan kotona.
Mun vikani on ollut se että olen ottanut liian vanhan miehen. Pentu-miehistä ei ole kokemusta mutta moni ikääntynyt tähti näyttää viihtyvät pentu rinnallaan! Esimerkkinä vaikkapa Madonna.
Ja ainahan voi ottaa kaksi samaan kotiin, niin voi vaihdella tai vaikka ulkoiluttaa molempia samaan aikaan.

Onneksi ollaan päästy noista ajoista ja nykyään meillä on monia paikkoja minne viedä uskoton mies ja jopa laki sanoo ettei niitä saa hyljätä metsään. Ja toki META järjestää ajoittain näyttäviä mielenosoituksia miesten oikeuksien puolesta. Ikävää toki että toisinaan ne hihhulit iskee Assemblyn kaltaisiin tapahtumiin ja vapauttaa joukon villimiehiksi luulemiaan nörttejä kaduille.
Pistää niin vihaksi nuo hörhelöt. Mies on kesy olento ja ei missää olosuhteissa tulisi vapauttaa luontoon. Ne raukat ei pärjää siellä talven yli ja koko ekosysteemi on iha kusessa, ko sekarotusia ukkoja juoksee ympäri metsiä syömässä oravia, jos ovat onnekkaita, että ees semmoista ruoaksi saavat. Mies elää ihan kaljalla ja makkaralla. Milloinkohan se menee jakeluun noille "miessuojelijoille"??

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
Ja ainahan voi ottaa kaksi samaan kotiin, niin voi vaihdella tai vaikka ulkoiluttaa molempia samaan aikaan.
Ei kannata ottaa yhtä aikaa sisälle. Monesti käyttäytyy aika aggressiivisesti, kun näkevät toisen uroksen omaksi luulemallaan reviirillään. Voivat aivan vauhkoontua ja karata kasvattajansa luokse. Paras on, kun pistät toisen lukittuun huoneeseen siksi aikaa, kun olet toisen seurassa ja käyt välillä suihkussa ettei haju jää leijumaan..

Kananmuna
Pistää niin vihaksi nuo hörhelöt. Mies on kesy olento ja ei missää olosuhteissa tulisi vapauttaa luontoon. Ne raukat ei pärjää siellä talven yli ja koko ekosysteemi on iha kusessa, ko sekarotusia ukkoja juoksee ympäri metsiä syömässä oravia, jos ovat onnekkaita, että ees semmoista ruoaksi saavat. Mies elää ihan kaljalla ja makkaralla. Milloinkohan se menee jakeluun noille "miessuojelijoille"??
Mieten suojelijoiden yhdistyksillä on usein valtaapitävissä elimissä sellaisia naisia jotka eivät ole löytäneet miestä, mutta välittävät niistä paljon. Yleensä nämä korkeimmassa päätäntävallassa olevat ovat myös niitä joilla on vähiten kokemusta mm. yökyläilevistä miehistä.

Olen kyllä itse erimieltä siitä, etteikö mies pärjää luonnossa. Tälläinen tilanne on hyvin yleistä mm. maaseudulla, jossa joka syksy iso joukko miehiä lähtee vapaaehtoisesti metsiin etsimään saalista.

Keittiönoita
Mieten suojelijoiden yhdistyksillä on usein valtaapitävissä elimissä sellaisia naisia jotka eivät ole löytäneet miestä, mutta välittävät niistä paljon. Yleensä nämä korkeimmassa päätäntävallassa olevat ovat myös niitä joilla on vähiten kokemusta mm. yökyläilevistä miehistä.

Olen kyllä itse erimieltä siitä, etteikö mies pärjää luonnossa. Tälläinen tilanne on hyvin yleistä mm. maaseudulla, jossa joka syksy iso joukko miehiä lähtee vapaaehtoisesti metsiin etsimään saalista.
Joo mut hei, niillä on koiria mukana. Kyllähän sitä koiran kanssa voi miehenkin metsään päästää. Tai yleensäkin ulos, koska koira tuo miehen aina kotiin.

Niin, vaikka ne miehet olevinaan valittavat häkityksestä ja vapaudenmenetyksestään, niin kyllä ne pohjimmiltaan ymmärtävät että se on niiden omaksi parhaaksi.

Yllättävän sopeutuvia ne kuitenkin vaikuttaa olevan, liekö nuo niitä samoja mitä näkee viikonloppuisin aamuyöstä juuri ennen auringonnousua tönimässä lokkeja torilla; kilpailevat samoista makkaraperunoista mukulakivikadulla. Katoavat aamuseiskan aikaan kun päivän ensimmäisiä ihmisiä alkaa kulkea ulkona.

• Tykkää
Reactions: millimolli
Kananmuna
Minulla on kyllä yksi huono asiakaskäynti takana, jossa mies eksyi moneksi tunniksi koiran kanssa terassille. Nykyään kun laki sallii ravintolaan koiran. Tapaus päättyi kuitenkin onnellisesti ja koira saatiin kotiin. Miestä ei näkynyt kahteen viikkoon ja palatessaan usean putkareissun jälkeen kotiin oli vaatteet revenneet ja tavarat kadonneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26678899:
Joo mut hei, niillä on koiria mukana. Kyllähän sitä koiran kanssa voi miehenkin metsään päästää. Tai yleensäkin ulos, koska koira tuo miehen aina kotiin.
Koirat on tosi hyviä miesvahteja. Semmoisen kanssa miekin päästäisin miehen pihalla itsekseen.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26678899:
Mitenkä noissa perheissä, joissa on sekä mies että koira, menee tuo järjestys laumassa? Oppiiko mies, että koira on sitä ylempänä? Voiko tulla nokittelua?

Kananmuna
[QUOTE="vieras";26678931]Mitenkä noissa perheissä, joissa on sekä mies että koira, menee tuo järjestys laumassa? Oppiiko mies, että koira on sitä ylempänä? Voiko tulla nokittelua?[/QUOTE]

Uudemman tiedon varjossa väittäisin että tämä kivikautinen järjestelmä johtajuudesta on vain ja ainoastaan MIESTEN kehittelemä agressioon ja egon pönkitykseen perustuva järjestelmä.

Minulla on kyllä yksi huono asiakaskäynti takana, jossa mies eksyi moneksi tunniksi koiran kanssa terassille. Nykyään kun laki sallii ravintolaan koiran. Tapaus päättyi kuitenkin onnellisesti ja koira saatiin kotiin. Miestä ei näkynyt kahteen viikkoon ja palatessaan usean putkareissun jälkeen kotiin oli vaatteet revenneet ja tavarat kadonneet.
Oliko mies pelästynyt kenties jotakin, kun noin kauan oli kadoksissa ? Toivottavasti sai kotona kunnon kurituksen ja ymmärsi ettei tollaisia katoamistemppuja voi tehdä..

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26678931]Mitenkä noissa perheissä, joissa on sekä mies että koira, menee tuo järjestys laumassa? Oppiiko mies, että koira on sitä ylempänä? Voiko tulla nokittelua?[/QUOTE]
Mä luulen, että tuo riippuu ihan siitä, miten mies on kasvatettu. Meillä koira oli niin älykäs, että se antoi ymmärtää olevansa muiden alapuolella. Kuitenkaan koira ei esim päästänyt tänne vieraita sisään, jos pentumies oli yksin kotona.

Kananmuna
Oliko mies pelästynyt kenties jotakin, kun noin kauan oli kadoksissa ? Toivottavasti sai kotona kunnon kurituksen ja ymmärsi ettei tollaisia katoamistemppuja voi tehdä..
Kyseisen tapauksen mies oli löytänyt lajikumppaneitaan läheisen kapakan terassilta ja yhden yksilön ravi-kilpailuissa voittaman vedon takia olivat lähes etanolimyrkytyksen partaalla lähteneet seikkailemaan kaupunkiympäristöön, jolloinka koira oli unohtunut ko. olevan kapakin terassille.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26678970:
Mä luulen, että tuo riippuu ihan siitä, miten mies on kasvatettu. Meillä koira oli niin älykäs, että se antoi ymmärtää olevansa muiden alapuolella. Kuitenkaan koira ei esim päästänyt tänne vieraita sisään, jos pentumies oli yksin kotona.
Ehkä miestä ei pitäisi edes ottaa kotiin jossa ei ole koiraa. Joku vastuullinen on aina hyvä olla olemassa. Ei se riitä, että lapset lupaa ulkoiluttaa miestä ja ruokkia, nainen ja koira loppujen lopuksi hoitelee hommat.

Yhteistyössä