Meille aikuisille naisille juttupaikka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilpeä Heluna Hämeestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilpeä Heluna Hämeestä

Vieras
Hei sinä Aikuinen Nainen,jolla ikää 30v-40+++,sinut toivotan tervetulleeksi meitä varten tehtyyn yhteisöön,oletko kenties kyllästynyt vauva yms keskustelupaikkoihin,ja kaipaat muuta?
Sitten yhteisöni on sinulle juuri oikea,täällä on aihe vapaa,ja keskutelua käydään muustakin kuin vauvoista&vaipoista!
Täällä toivon vilkasta keskustelua joka aiheesta esim,työ,harrastukset,ihmissuhteet,tv,musiikki,kirjat,terveys,
kauneus,muoti,positiivisuus,luontaishoidot yms,siis
kaikesta mikä vaan kiinnostaa juuri sinua!
Ainoa "pääsyvaatimus" on,että ikää tämä 30v-40v++
ja että tykkäät kirjoitella&keskustella!
Täältä voit saada myös,meili/kirje/mese&skypeystäviä!
Kaikki toivotan lämpimästi tervetulleeksi ja samoin myös
oikein hyvää alkanutta uutta vuotta 2007!
Jos kiinnostuit jätä hakemus allaolevaan osoitteeseen:
http://groups.msn.com/Aikuisetnaiset

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 16:53 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
Hei sinä Aikuinen Nainen,jolla ikää 30v-40+++,sinut toivotan tervetulleeksi meitä varten tehtyyn yhteisöön,oletko kenties kyllästynyt vauva yms keskustelupaikkoihin,ja kaipaat muuta?
Sitten yhteisöni on sinulle juuri oikea,täällä on aihe vapaa,ja keskutelua käydään muustakin kuin vauvoista&vaipoista!
Täällä toivon vilkasta keskustelua joka aiheesta esim,työ,harrastukset,ihmissuhteet,tv,musiikki,kirjat,terveys,
kauneus,muoti,positiivisuus,luontaishoidot yms,siis
kaikesta mikä vaan kiinnostaa juuri sinua!
Ainoa "pääsyvaatimus" on,että ikää tämä 30v-40v++
ja että tykkäät kirjoitella&keskustella!
Täältä voit saada myös,meili/kirje/mese&skypeystäviä!
Kaikki toivotan lämpimästi tervetulleeksi ja samoin myös
oikein hyvää alkanutta uutta vuotta 2007!
Jos kiinnostuit jätä hakemus allaolevaan osoitteeseen:
http://groups.msn.com/Aikuisetnaiset
:attn: Viellä mahtuu joukkoon naisia juttelemaan&viihtymään-tervetuloa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 15:20 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 10:15 mummimamma kirjoitti:
Minäpä kuulun jo siihen yhteisöön. :hug:

Arvaapa mikä on mun nikki?
;) :wave: Alkaisikohan tuo A-kirjaimella ;) :hug:

Moikka vaan, ja tosiaan lisää porukkaa mukaan :wave: :wave: :heart: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 15:20 Hilpeä Heluna Hämeestä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2007 klo 10:15 mummimamma kirjoitti:
Minäpä kuulun jo siihen yhteisöön. :hug:

Arvaapa mikä on mun nikki?
;) :wave: Alkaisikohan tuo A-kirjaimella ;) :hug:

Moikka vaan, ja tosiaan lisää porukkaa mukaan :wave: :wave: :heart: :D

Internetin sopukoista löysin tänään foorumin, joka voisi olla helpompi formaatti seurattavaksi. Msn-yhteisössä on aina klikattava auki aloitus ja ketjut ovat jotenkin kankeita. Olen nähnyt kepeää pulinaa tällä formaatilla tehdyissä ryhmissä: http://www.foorumi.info/

voihan tääläkin toki samoista aiheista myös keskustella, vaan nuo msn yhteisöt ovat suljettuja, joihin ei pääse muut lukemaan juttuja, vain jos jättää hakemuksen ja on hyväksytty tietyn yhteisön jäseneksi. Niissä ei haukuta eikä mollata ketään, ja siellä voi jutella myös ihan henkilökohtaisiakin asioita, jos haluaa.
Esim. tänne ei viitsi ihan kaikkia asioitaan kirjoitella.

Ja olen ainakin minä saanut ihania ystäviä yhteisöjen kautta, s-posti, mese-ym.kavereita.

Kuulkaa, minä vain työkseni tällä koneella istuskelen. Mutta tämä mese-viidakko on minulle aivan uutta. Eli hankkiuduin tämän yhteisön jäseneksi. Sähköpostiini oli tullut ilmoitus, että nyt olet jäsen ja jokin "nimimerkki". Kun kirjauduin yhteisöön, minut toivotettiin suoraan tällä nimimerkillä tervetulleeksi ja jäsentiedoissa oli tyttäreni mesessä käyttämät tiedot. Miten tämä on mahdollista, en tyttäreni salasanoja ym. tiedä, eikä meillä meseä käytä kukaan muu kuin hän. Peruin luonnollisesti jäsenyyden tyttären tiedoilla, mutta miten sinne pääsen ilman hänen tietojaan???

Kuulkaa, minä vain työkseni tällä koneella istuskelen. Mutta tämä mese-viidakko on minulle aivan uutta. Eli hankkiuduin tämän yhteisön jäseneksi. Sähköpostiini oli tullut ilmoitus, että nyt olet jäsen ja jokin "nimimerkki". Kun kirjauduin yhteisöön, minut toivotettiin suoraan tällä nimimerkillä tervetulleeksi ja jäsentiedoissa oli tyttäreni mesessä käyttämät tiedot. Miten tämä on mahdollista, en tyttäreni salasanoja ym. tiedä, eikä meillä meseä käytä kukaan muu kuin hän. Peruin luonnollisesti jäsenyyden tyttären tiedoilla, mutta miten sinne pääsen ilman hänen tietojaan???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 13:10 neuvokaa nyt tyhmää kirjoitti:

Jaa, enpä ole mikään tietsikkanero, mutta luulen, että sun pitäis sitten avata oma msn-tili, jossa on vaan sun omat tiedot ja sitten laitat uudestaan jäsenhakemuksen, ja niin pääset taas yhteisöön.

Luulisin, että näin se menee,

Uusimmat

Yhteistyössä