EE
Onko sulla elämää? Ei tunnu olevan ku täällä kirjottelee jo toista päivää taukoomatta. Niin ja autoihin, et voi olla juppi jos on toyota autona, et se siitä sun juppiudesta.
Vaatteisiin en panosta lainkaan samassa määrin kuin kotiini. Toki vaatteenikin ovat merkkituotteita, mutta tyyliltään hyvin perusjuttuja: farkkuja, trikoopaitoja, neuleita. Perusvärejä (mustaa, valkoista, harmaata, ruskeaa) ja monen mielestä varmasti todella tylsää. Pääasiassa ostelen netistä (asos on lempparini!) ja Stockalta. Harrastan paljon liikuntaa ja urheiluvaatteisiin panostan paljon, koska niissä täytyy olla tietyt tekniset ominaisuudet kohdillaan. Käyttämiäni merkkejä ovat mm. Peak, Marc O Polo, Filippa K ja Henry Lloyd. Laukuista Mulberry on ehdoton suosikkini.Alkuperäinen kirjoittaja CC:Ihana ketju!
mistä ap ostat vaatteesi? Et varmaan koskaan käy H&M:llä?
Entä mitä ajattelet, kun käyt ihan tavis tai jopa junttikodeissa? Itselläni nimittäin on muutamia kaltaisiasi ystäviä ja välillä mietin, että mitähän ne ajattelevat kun käyvät meillä. Itsekin toki mielelläni sisustaisin kuin sinä, mutta ei tulot riitä siihen.
Jep, mammat ihan sota jalalla puolustaa omaa ikea kotia. Tosi nätisti ja kivasti ap on jaksanut vastailla, jäänyt positiivinen kuva hänestä. Tosin kun osasta vastaajia.... Mutta niinhän se on, kateus vie kalatkin vedestä ( vai miten se menikään? )Alkuperäinen kirjoittaja Lyyli:Ihanan erilainen aloitus, sellanen kirpsakka ja pureskeltava. Aloitin lukemisen kuitenkin tyylillä -voi vee mikä p.-aivo taas pullistelee ja leveilee, mutta mieli muuttui.
Todella huvittavia kommentteja tässäkin ketjussa taas...
Älä nyt, olen tässä välissä ehtinyt käydä lenkillä, nukkua 8 tuntia, tehdä ruokaa, shoppailla kirjoja, pestä pyykkiä, käydä salilla ja taas tehdä ruokaaAlkuperäinen kirjoittaja EE:Onko sulla elämää? Ei tunnu olevan ku täällä kirjottelee jo toista päivää taukoomatta. Niin ja autoihin, et voi olla juppi jos on toyota autona, et se siitä sun juppiudesta.
Ei ole moderneja kristallikruunuja, mutta yksi antiikkinen pussikruunu löytyy makuuhuoneesta. Oli kyllä niin kallis ostos, että itseänikin hirvittää :/Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Onko teillä moderneja kristallilamppuja?
Minä ymmärrän niitä oman kotinsa puolustelijoitakin. Minullekin tuli alkuun mieleen, että ap arvottaa ihmiset omaisuuden perusteella ja että hänelle tyyli, raha ja merkit ovat ihmisarvon mittari. Ja kukapa ei reagoisi, jos katsotaan nenänvartta pitkin ja ollaan ylimielisiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep, mammat ihan sota jalalla puolustaa omaa ikea kotia. Tosi nätisti ja kivasti ap on jaksanut vastailla, jäänyt positiivinen kuva hänestä. Tosin kun osasta vastaajia.... Mutta niinhän se on, kateus vie kalatkin vedestä ( vai miten se menikään? )Alkuperäinen kirjoittaja Lyyli:Ihanan erilainen aloitus, sellanen kirpsakka ja pureskeltava. Aloitin lukemisen kuitenkin tyylillä -voi vee mikä p.-aivo taas pullistelee ja leveilee, mutta mieli muuttui.
Todella huvittavia kommentteja tässäkin ketjussa taas...
Vuodevaatteitakin löytyy joka lähtöön. Yhteen aikaan suosin paljon Marimekon klassikokuvioisia lakanoita, mutta kyllästyin niihin ja myin pois. Nyt meillä on lähinnä laitoslakanoita Eli puhtaanvalkoisia, hotelli- ja sairaalakäyttöön suunniteltuja puuvillalakanoita. Peitot ja tyynyt on Joutsenen untuvaa, kesäksi ja talveksi eri paksuudet. Hankin tosin nämä untuvatuotteet ennen kuin kuulin niiden epä-eettisyydestä. Enää en ostaisi untuvajuttuja kuin ainoastaan 100% luotettavalta valmistajalta.Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:Milaliset vuodevaatteet ja sänky teillä on? Entä sohva?
On kysytty, kahden istuttava Mood Skannosta.Alkuperäinen kirjoittaja joko on kysytty:Sohva?
juppi käyttää täsmällistä, puhdasta suomen kieltä puhuessaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi en valitsisi itse, kun kerta osaan? Sisustus on minulle harrastus, olen esteetikko ja nautin kauneuden luomisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Oot juntti:Jupit ei valitse tuotteitaan itse, sen tehtävän hoitaa sisustussuunnittelija!
Ei oleAlkuperäinen kirjoittaja kukka:Sänkypeitto mikä merkki ja millainen?
Aika paljon muitakin puhekielisyysjuttuja mun teksteistä löytyy, tää ei ollut edes pahinAlkuperäinen kirjoittaja emäntä:juppi käyttää täsmällistä, puhdasta suomen kieltä puhuessaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi en valitsisi itse, kun kerta osaan? Sisustus on minulle harrastus, olen esteetikko ja nautin kauneuden luomisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Oot juntti:Jupit ei valitse tuotteitaan itse, sen tehtävän hoitaa sisustussuunnittelija!
"kerta" ei ole oikea sana tässä yhteydessä, varsinkaan yhdistettynä kun sanaan.. tuloksena varsin junttimainen lausahdus "kun kerta osaan"
Ehkä itse olen jäävi määrittelemään omaa "lokeroani", mutta mielestäni nousukkaalla tarkoitetaan yleensä henkilöä joka on rikastunut suhteellisen lyhyellä aikajänteellä ja kipuaa yhteiskuntaluokassa ylemmäs. Minä olen syntynyt keskiluokkaiseen perheeseen ja siinä pysynyt. Juntti puolestaan on määrittelykysymys siinä missä juppikin. Jokaisella on oma näkemyksensä asiasta, kuten nähtävästi sinullakin.Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:oletteko kuitenkin vain nousukkaita? juntteja jotka pyrkivät tasokkaaseen elämään.
Tasokkuutta, sivistystä ja karismaa kun ei voi rahalla ostaa.
kirjoituksistasi päättelisin näin
Arttelipuu.Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Isojen talojen suunnittelijat tiedetään ja tunnetut brändit jne.
Hyviä perusmerkkejähän tässä on tullut pilvin pimein, ja se on hienoa.
Minua kiinnostaa enemmän tuo tekijä, kun mainitsit että keittiö on tilaustyönä, kuka teki? Puusepän nimi? Keneltä tilasitte?
Itse kun tunnen muutaman, joilta tilaisin, niin uteliaisuuttani kyselen, jos vaikka löytyisi uusia hyviä tekijöitä?
mä en käsitä. Siis miten on ekologista ostaa kallis kuin halpa? oman lapsuuden tavarat eivät tietääkseni mitään designia, siis valaisimet jne. ja ne ovat ehjiä ja hyviä ja varmasti ovat sellaisia vielä 100 vuotta minunjälkeeni. ja yllätys yllätys, joku on suunnitellut nekin. Ei tietenkään välttämättä kukaan hienoperse, joka on rikkaasta perheestä ja on päässyt ja mennyt kouluuun, jossa opiskellaan suunnittelijaksi tai muotoilijaksi. koska suurin osa noissa kouluissa valmistuneista näkee nälkää ja ehkä vaan se, joka on jo valmiiksi rikkaasta perheestä ja jolla on oikea sukunimi, tulee menestymään.Alkuperäinen kirjoittaja eikö:Pidän ajatuksesta että ostetaan laadukasta ja pitkäkestoista tavaraa, näin sen pitäisi mennä. Kaikki ei ole niin kertakäyttöistä ja jätevuoria kasvattavaa, onneksi jotkut ymmärtävät luonnonkin päälle. Tosin eikö se sanonta mene että koyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Kiitos aloituksesta