S
Sinna
Vieras
Juu se on talvi tullut sitten meillekkin kun yöllä satanut kunnon lumi kerros ei hyvä ollenkaan..minä en tykkää.Kai muuallakin päin suomea on koettu tämä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkääMä toivon tosissaan lumista talvea.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkääMä toivon tosissaan lumista talvea.
Mä taas en tajua miten joku voi talvesta tykätä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkääMä toivon tosissaan lumista talvea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkääMä toivon tosissaan lumista talvea.
Mä taas en tajua miten joku voi talvesta tykätä![]()
mä tykkään kyllä talvesta, mut tää syksy sais jäädä välistä pois
Alkuperäinen kirjoittaja Pohojosesta huomenta:Täällä Lapissa oli maa valkosena, kun heräsin!
Ihanaa!
Niin puhdasta, kylmää ja raikasta!