Nyt se talvi sitten tuli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Koko viikon on satanut enempi tai vähempi lunta ja minä tunnollisena pyörällä kulkenut töihin vaikka monena aamuna on ottanut päähän. Näkyy nuita pyörällä kulkevia olevan useempikin =)

Nyt siis tulee lunta ihan kunnolla. Tosin on ihan märkää, mutta monta senttiä on kerennyt sataa ihan lyhyen ajan sisään ja tulee sen verran paljon etteivät ehdi entisiä aurata pois kun jo on taas kunnon kerros.

Täällä se oli jo ja menikin:/ Tais teille sitten tulla... Harmittaa ihan suunnattomasti! Enää ei ole lumesta tietoakaan ja jäätkin sulaneet, vettä ja kuraa ja järven kokoisia lätäköitä, kaikkialla!!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
joo ja mä sitä kiroilen täällä.. inhoan lumitöitä. satais edes pakkaslunta. nuoska on pirun raskasta työntää.

Minä taas pidänlumitöistä yli kaiken :D Tosin toi märkä lumi on aika ikävää kun painaa niin pirusti.
Tosin ei mulla oo mahiksia tehdä lumitöitä kun ei ole omaa pihaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
joo ja mä sitä kiroilen täällä.. inhoan lumitöitä. satais edes pakkaslunta. nuoska on pirun raskasta työntää.

Minä taas pidänlumitöistä yli kaiken :D Tosin toi märkä lumi on aika ikävää kun painaa niin pirusti.

Hei tuu meille lumitöihin, saat vaikka koko tontin kolata jos siltä tuntuu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

Hei tuu meille lumitöihin, saat vaikka koko tontin kolata jos siltä tuntuu. :D

saa tännekin tulla. eiköhän tuo naapuri anna omankin pihansa mielellään kolattavaksi :D

Yhteistyössä