Meillä satoi lunta =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama meillä lunta maassa tullut illalla ja minä inhoan talvea joten olisi nyt saanut tulla myöhemmin :/ Sanoinkin jo miehelle että juu mun pitää muuttaa talveksi aina johonkin lämpimään maahan kun inhoan sitä yli kaiken.Viikon sitä kestää mut sit olen ihan kypsänä.

Juu,lunta ootellaan täälläkin ja paljon hyviä hiihto- ja luistelukelejä. Tosin, jos lunta olisi syyskuusta toukokuulle,niin voisi lumityöt hiukan tympäistä!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkää :D Mä toivon tosissaan lumista talvea.

Mä taas en tajua miten joku voi talvesta tykätä :)

mä tykkään kyllä talvesta, mut tää syksy sais jäädä välistä pois

En tajua miksi nyt niin moni valittaa lumen tulosta?? Kivaahan tuo on, tuo valoa ja lapset tykkää :D Mä toivon tosissaan lumista talvea.

Musta siitä valittaminen on lisäksi älyttömöän turhaa, kun joka talvi sitä ennemmin tai myöhemmin tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Mä taas en tajua miten joku voi talvesta tykätä :)

mä tykkään kyllä talvesta, mut tää syksy sais jäädä välistä pois

Syksy on ihan ok, kunhan ei ole kylmä.
Kylmä on kamalaa ja lumi on kamalaa, talvi on kamalaa :xmas:

voi tulispa tänne kokkolaanki kohta lunta! (: no ei sitä nyt ihan vielä oikeastaan tarvis tulla, mutta kunhan jouluna on kunnolla. on ihana kävellä ulkona, kun lumi narskuu jalkojen alla! ah... =)

Yhteistyössä